צילום: עיריית בת ים

בית הספר הוותיק בבת ים משנה את פניו: מעכשיו אימרו "אקדמיית גורדון לאומנויות"

אחרי 59 שנות פעילות עובר בית הספר מתיחת פנים. המקום שופץ ונבנו חדרי תיאטרון, מחול ויוגה. התלמידים יוכלו לבחור במקצועות לא פורמליים שנלמדו עד כה רק במגזר הפרטי

פורסם בתאריך: 6.8.19 17:03

בית הספר היסודי והוותיק גורדון משנה את פניו אחרי 59 שנים של פעילות והחל משנת הלימודים הקרובה ייקרא "אקדמיית גורדון לאומנויות".



בית הספר החדש ישים דגש על מקצועות בלתי פורמליים, ויספק לתלמידיו לקחת חלק במקצועות שעד כה היו עולים כסף רב במגזר הפרטי והיו נחלתם של משפחות אמידות.

צילום: עיריית בת ים

במסגרת מתיחת הפנים, שופץ בית הספר ועוצב מחדש ובו נבנה חדר מוסיקה מתקדם בו יוכלו התלמידים ללמוד לנגן על גיטרה, פסנתר ושאר כלי נגינה. כמו כן, נבנו בבית הספר חדרי תיאטרון, מחול ואפילו יוגה ופינה חקלאית.

בנוסף ללימודים הכוללים את מקצועות הליבה על פי תוכנית משרד החינוך, יוזמנו התלמידים לבחור מסלול בלתי פורמלי בו ירצו להשקיע וכך לאורך השנה ילמדו במסלול הנבחר.

מנהלת האקדמיה לאומנות ענת ממן סיפרה על הדרך בה יבחרו התלמידים במסלול המבוקש "בתחילת שנת הלימודים נקיים שבוע דמוקרטיה, בו יבינו מהי דמוקרטיה ולאחריה הם יבחרו באיזו מסלול הם מעוניינים להמשיך. אם ילד יבחר מגמה ולא יתחבר אליה הוא כמובן יוכל לשנות מסלול".

צילום: עיריית בת ים

ממן מסבירה כי את השעות המאתגרות ביותר ללמידה יעבירו התלמידים במקצועות הבלתי פורמליים "שעות 7-8 יהיו מיועדות למגמות", הבהירה ממן והוסיפה "אני לא רוצה למידה סטנדרטית, אני רוצה חיבורים שונים ויצירתיים כמו חיבורים בין מגמות התאטרון למוסיקה וכדומה".

עוד במגמות המפתיעות שמציע בית הספר תהיה מגמת אנגלית, בה יוכלו התלמידים להתמקצע בנאומים, דבר שיהיה שימושי ביותר בעידן המודרני.

"אני יודעת שהילדים שלי לא יקבלו את זה בשום מקום אחר. אני רוצה לתת להם כל מה שהם חולמים עליו כאן בבית הספר", סיכמה ממן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות