צפו בתיעוד: כך נהרס הגג המסוכן בבית הספר בבת ים

ההורים בירכו: "אף אחד לא נגע במבנה הזה כבר 20 שנה". כך נראתה ההריסה:

פורסם בתאריך: 6.8.19 12:43

לאחר שישה חודשים שבהן תלמידי דוד אלעזר נאלצים להסתפק בשטח קטן ומצומצם ממגרש הספורט בשל ליקויים בקירוי המגרש, ובעקבות תלונות רבות של הורי התלמידים והצוות החינוכי, נהרס הגג המסוכן.

הריסת הגג התאפשרה לאחר שאושר תקציב מיוחד של כמיליון שקלים לשיקום הגג, אך כאשר הבינו בעירייה כי עלות השיקום תהיה כפולה מכפי שהעריכו הוחלט להרוס את הגג ולתלות סככה מברזנט אשר תכסה את כל שטח המגרש בעלות של כ-300 אלף שקלים בלבד.



עבודות ההריסה כבר החלו כאשר ההבטחות מצד עיריית בת ים הם כי החל מה-1 בספטמבר תוצב סככה חדשה במקום.

במהלך חופשת חג הפסח, עיריית בת ים שיפצה את מגרש הספורט בבית ספר דוד אלעזר, המשמש את תלמידי בית הספר ותושבי הטיילת, אך לאחר הקמת ההצללות במגרש הספורט, התברר כי הן אינן עמידות בפני מזג האוויר, והחורף הסוער בשילוב הלחות מהים, גרמו להתפוררות הסככה והביאו להחלטת הריסת הגג.

 

 

שרון ויניגר, הורה לתלמיד שעולה לכיתה ב' בבית הספר, אמר: "אנחנו מברכים על הריסת הגג שהיווה סכנה לכל התלמידים שלנו. חבל שרק אחרי שדפקנו על השולחן קיבלנו את מבוקשנו. אף אחד לא נגע במבנה הזה שקיים כבר 20 שנה בבית הספר ואני שמח שסוף סוף אנחנו זוכים לראות טיפול משמעותי. העירייה הבטיחה לנו שעד תחילת הלימודים הכל יעמוד כמו שצריך כולל הקמת הסככה החדשה, אני מקווה כי הם יעמדו במילותיהם".

עו"ד אליסה מריל אורנים, יו"ר ועד ההורים בדוד אלעזר והיועצת המשפטית של ועד ההורים העירוני, הדגישה: "ברוך השם שנהרס המבנה, ההריסות הללו היו אמורות להתבצע כבר בפסח. העירייה לא רצתה בהתחלה להרוס את המבנה, אלא רק לשקם. כאשר העירייה הבינה שאין ביכולתה להרוס את הגג בזמן הקצוב בחופשת הפסח, עבודות ההריסה נדחו לקיץ ואני שמחה שהגענו ליום המיוחל הזה. הובטח לנו שעד ה-1.9 הכל יסודר ויותקן, אנחנו מחכים לראות האם זה יקרה".

מחזיק תיק החינוך מ"מ וסגן ראש העיר, אלי יריב, מסר: "הדאגה לשלום ילדינו וביטחונם עומדת בראש סדר העדיפות שלנו. לכן במהלך חופשת הקיץ אנו מבצעים בכל מוסדות החינוך עבודות להסרת מסוכנות המבנים. אחד המקומות שהטרידו את מנוחתי היה חצר ביה״ס דוד אלעזר שם נתגלה כי הסככה בחצר בית הספר לא תוחזקה שנים ארוכות כראוי ומסכנת את התלמידים. הבוקר התחלנו בהסרת הסככה ולקראת שנת הלימודים הקרובה תעמוד במקום סככה חדשה, יפה ובטוחה.

רחוב ההריסה בבת ים

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מטי

    תשתיות כבישים מדרכות מוזנחות עשרות שנים והעירייה לא עושה כלום הזוי למה יש עירייה ?

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות