מפגש תושבים במנהלת להתחדשות עירונית (צילום: עיריית בת ים)

הסתבכתם עם התמ"א: העירייה תעמיד לרשות התושבים מאגר עורכי דין

תושבים פנו למנהלת להתחדשות עירונית בבקשה לעזרה בבחירת ליווי משפטי, המנהלה פרסמה קול קורא לעורכי דין להצטרף למאגר

פורסם בתאריך: 5.8.19 18:05

עיריית בת ים תקים מאגר של עורכי דין עבור פרויקטים של התחדשות עירונית – כך מסרה היום (שני). מרכז המנהלת להתחדשות עירונית החליט לפרסם את המאגר לאחר שתושבים פנו אליהם בבקשה לעזרה בבחירת ליווי משפטי. המנהלת פרסמה קול קורא לעורכי דין להצטרף למאגר לצורך מתן ליווי משפטי לבעלי דירות במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית, מטרת המאגר להביא לידי הציבור עורכי דין שעברו ראיון ועמדו בתנאי סף גבוהים.



עורכי הדין מחוייבים להציג מסמכים ורישומים כי הם חברים בלשכת עורכי הדין, תעודת עוסק מורשה, רישיון עריכת דין וחמש שנות ניסיון כעורך דין בתחום הנדל"ן. עורכי הדין במאגר יהיו בעלי ניסיון של ליווי לפחות שלושה פרויקטים פועל כעורך דין מייצג בעלי דירות בפרויקט תמ"א 38. בפרויקט של פינוי בינוי עורכי הדין יהיו עם ניסיון של שני פרויקטים לפחות שעברו חתימה והסכם התקשרות עם יזם ברוב הדרוש לטובת הפרויקט.

מפגש תושבים במנהלת להתחדשות עירונית (צילום: עיריית בת ים)

מדובר בצעדים שיבטיחו אנשי מקצוע איכותיים וראויים שעברו בדיקה ועומדים בתנאים שהעירייה דורשת וממליצה עבור תושבים המעוניינים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית. הגשת הבקשה להיכלל במאגר פתוחה עד לסוף ספטמבר ולאחר ראיונות המאגר יופיע באתרי העירייה ובמנהלת להתחדשות עירונית. 

מפגש תושבים במנהלת להתחדשות עירונית (צילום: עיריית בת ים)

המנהלת להתחדשות עירונית הינה שיתוף פעולה של העירייה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אשר באה במטרה לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון וללוות תושבים המעוניינים בתהליך תמ"א 38 או פינוי בינוי. השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

הגשת מועמדות לקול קורא באתר העירייה על מנת להיכלל במאגר.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות