ההתפתחות בפרשת נאווה אלימלך החזירה את בת ים לרגעי האימה והפחד: "סבלנו מסיוטים"

37 שנים לאחר הרצח שזעזע את המדינה, פתחו החוקרים את קברה לבדיקת DNA נוספת. "אני זוכרת שכנערה הרצח הכניס אותי לחרדות עמוקות", אמרה תושבת העיר זיווה שמרוני

פורסם בתאריך: 5.8.19 13:10

התפתחות בפרשת הרצח של נאווה אלימלך הביא את החוקרים להוציא את גופתה מהקבר בכדי לבצע בדיקות נוספות. לפני 37 שנים הרצח של נאווה אלימלך בת ה-12 זעזע את המדינה, ב-20 במרץ 1982 יצאה מביתה ברחוב רמב"ם בעיר ונעלמה. לאחר עשרה ימי חיפוש, נפלטו מהים חלקי גופתה הכרותים בשקיות ניילון לחוף תל ברוך בתל אביב. למרות שנחקרו כמה חשודים בהם תושב בת ים שהורשע בפדופיליה וזוג אחים, הרוצח מעולם לא נתפס.



 ענף שירות דגימות ה-DNA השתכלל בשנים האחרונות, טכנולוגיות חדישות העלו ממצאים חדשים שעשויים לשפוך אור על הסיפור הטראגי. לאחר בחינה מחודשת של הראיות שנאספו בעת החקירה המקורית, אישר בית המשפט ליחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) וללהב 433 להוציא את גופתה של אלימלך מקברה לצורך בחינה מחדש של הממצאים.

חורש על שם נאווה אלימלך בבית הספר גורדון

חנה אליהו שלמדה בשכבה של אלימלך אמרה כי "שמעתי בחדשות על פתיחת הקבר והכל עלה לי. אלה זיכרונות שכל כך רציתי לשכוח". אליהו הוסיפה כי "אלה היו ימים קשים מאוד, שנים שסבלתי מסיוטים. המקרה הזה ליווה אותי ואת האחים שלי במשך שנים. גרנו באותה שכונה, ברחוב הגבול ומאז המקרה סגרו אותנו בבתים. אמא שלנו לא נתנה לנו לרדת לשחק בשכונה מאז".

זיווה שמרוני הייתה בת 16 בזמן הפרשה, ולימים הפכה ליו"ר ועד ההורים בבית הספר גורדון בו למדה אלימלך אמרה כי "אני זוכרת שכנערה הרצח הכניס אותי לחרדות עמוקות. הרצח קרה באור יום בתוך העיר, ומעולם לא נמצא הרוצח. ביום בו התגלו חלקי הגופה היה לחץ מאוד גדול ופחדים רבים שנשארו בנו שנים אחרי הרצח. הורים לא נתנו לילדיהם לרדת למטה יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת יםכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות