העשבים בשזר צדוק אבאצי
העשבים בשזר צדוק אבאצי

תושבים מודאגים: מפגעים וסכנות ברחוב מוכרי הסיגריות

התושבים מתריעים על עשבייה גבוהה ומוזנחת שמזמנת נחשים ועכברים, על חשש משריפות ועל עץ גבוה ומסוכן שעלול להתמוטט. עיריית בת ים: הנושא יטופל בשבועות הקרובים

פורסם בתאריך: 1.8.19 14:30

דיירי רחוב מוכרי הסיגריות בבת ים מצביעים על שורה של מפגעים, לטענתם, בבית הספר הסמוך תיכון שז"ר, אשר לדבריהם עלולים לגרום לפגיעות ואף לאסון גדול. הדיירים מתלוננים על עשבייה יבשה וגבוהה, שטומנת פוטנציאל לשריפות ולמזיקים, ועל עץ גדול שטענתם עלול לקרוס.

"הדשא מסביב למגרש צהוב, הפסיקו לטפל בזה", מספר אחד הדיירים שגר מול בית הספר. "העשבייה הפכה להיות גבוהה, הילדים מפחדים להביא משם את הכדורים שעפים להם, הם פוחדים מנחשים, וגם בחום הזה יש סכנה גדולה לדליקות כי הכל יבש".



לדבריו, "קראתי ש-720 אלף שקלים הציבה העירייה לטיפול החצרות והמגרשים בבתי הספר, ואני חושב שפה זו עדיפות ראשונה. פניתי לעירייה עוד בתחילת החופש הגדול של השנה שעברה ומאז לא עשו שום דבר, לא ענו ולא הגיבו. דיירים נוספים פנו אליהם במהלך השנה, אבל כרגע הכל נשאר כפי שהוא. אנחנו רוצים שיבואו לרסס את המקום כדי שלא יהיו עכברים ונחשים. מפחיד מה שקורה כאן".

הדיירים מספרים כי מחדל נוסף בקרבת בית הספר הוא עץ גדול שכרגע מגיע לקומה רביעית בבניין הסמוך. "העץ דופק על עמוד החשמל בחורף והוא בקלות יכול ליפול בחורף הקרוב", מספר צדוק אבאצי שגר ברחוב, "ראינו כבר לאחרונה שילד נהרג מעץ שנפל עליו, ואני לא רוצה להיות זה שיראה מחזה כזה. אני לא מבין למה לא מטפלים בזה – מחכים שיקרה אסון?".

אבאצי מוסיף כי "מספיק שמישהו יבוא ויראה את הגובה העצום של העץ והסכנה האמיתית שהעץ הזה יכול לעשות. יש לנו גם מלא מכוניות למטה, וחס וחלילה אם העץ הזה ייפול – יהיה גם נזק למכוניות שלנו. לכן אנחנו רוצים שיקדימו תרופה למכה ויסדרו את הכל".

מעיריית בת ים נמסר: "כחלק מהיערכות לפתיחת שנת הלימודים פועלת העירייה באמצעות האגף לחזות העיר והמחלקה לאחזקת מוסדות חינוך להסיר מפגעים של צמחייה ולהפחית גורמים מסכנים בחצרות ובמגרשים של מוסדות חינוך נרחבים בעיר. פרויקט הגיזום, שאמור לחדש את מראה החצרות במוסדות החינוך, כולל השקעה של 720 אלף שקל ובמסגרתו יטופל גם חצר תיכון שז"ר בשבועות הקרובים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות