צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/
צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/

בת ים: יותקנו מצלמות בכל מעונות היום של החברה העירונית

התיעוד יישמר במערכת למשך כ-30 יום והמשטרה תאשר צפייה בחומרים במידה שיתעורר חשש לפגיעה בפעוט

פורסם בתאריך: 1.8.19 12:28

בעקבות מקרי ההתעללות במעונות היום ובגני הילדים שנחשפו לאחרונה, ומחאת ההורים בדרישה להדק את הפיקוח במעונות היום ובגנים הוחלט לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד חודש, עיריית בת ים התקינה ותפעיל מצלמות בכל מעונות היום העירוניים לגיל הרך.



היום (חמישי) הכריזו ראש העירייה, צביקה ברוט ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב כי החל מהראשון בספטמבר, יפעלו מצלמות בכל מעונות היום של החברה עירונית, עד גיל שלוש, בהתאם לחוק הפיקוח של מעונות היום. 

במעונות שבהם 70 אחוז מההורים יתנגדו להצבת המצלמות, הן לא יוצבו. במקומות שבהם יוצבו מצלמות התיעוד יישמר במערכת למשך כ-30 יום, כאשר המשטרה תאשר צפייה בחומרים במידה שיתעורר חשש לפגיעה בפעוט. 

מחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מסר: "חשוב מאוד לציין שמטרת הצבת המצלמות במעונות היום שבאחריותנו היא חלילה לא בכדי לפגוע בעבודתן המסורה והמקצועית של הגננות והסייעות במעונות היום, אלא לספק לכם ההורים מעטפת נוספת של ביטחון, כך שמקרי אלימות מצערים שאנו שומעים עליהם לאחרונה ברחבי הארץ, לא יגיעו לגבולות עירנו האהובה".

יריב הוסיף כי "ראש העירייה צביקה ברוט ואני קוראים לכל מעונות היום הפרטיים לנקוט יוזמה דומה כבר עכשיו ולא להמתין עד כניסתו לתוקף של החוק בשנה הבאה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפשר לחשוב גם ככה במעונות של חברה העירונית יש מצלמות במעגל סגור מה חדש?
    תיהיה גאה מר ראש העיר שבכל המעונות יהיו מצלמות תדאג שיהיו בכל המעונות פרטיים לא פרטיים ויצו נעמת אמונה בכל המעונות תדאג שיהיו מצלמות ולא ב 4 מעונות ששיכות לתרבות פנטי וספורט ידוע ששם גם ככה יש
    תודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות