עבודות הרכבת הקלה
צילום: אביחי חיים

התקדמות בבניית הרכבת הקלה: מצע בטון הונח תחת פסי הברזל

לאחר שתושבים רבים התלוננו על מטרד הבנייה שמביאה חברת נת"ע, היא האיצה את קצב עבודתה ומצע בטון הונח תחת פסי הרכבת הראשונים

פורסם בתאריך: 31.7.19 14:44

חברת נת"ע הניחה מצע בטון והניחה לבנים מסביב למסילות הרכבת הלילה (רביעי) ברחוב ניסנבאום בבת ים. הגימור הסופי הכין את קטע המסילה לנסיעת המבחן בקרונות שיגיעו בקרוב להרצה ראשונית. המסילות הראשונות של הרכבת הקלה הונחו לפני חודשיים בתחילת חודש מאי הרחוב ניסנבאום.



עבודות הרכבת הקלה גורמים לאי נוחות רבה בקרב התושבים, הם טוענים כי "העיר בת ים הפכה להיות אתר בנייה אחד גדול". נראה כי לאור התלונות הללו חברת נת"ע ועובדיה החלו להאיץ את העבודות בתוואי האדום של הרכבת הקלה בייחוד באזור ניסנבאום שהיה האזור הראשון שבו העבודות החלו. 

בעלי העסקים חששו כפי שפורסם בשקמה בת ים שייספגו הפסדים בעקבות העבודות של הרכבת הקלה. אלו הופתעו לטובה כאשר ככל שהתגברו העבודות, החסימות של הכבישים בשעות הבוקר נעלמו וחברת נת"ע עובדת במרץ בשעות הלילה על מנת לסיים את העבודות בשנת 2021.

תושב רמת הנשיא, אלי כהן, אמר על העבודות כי "נראה שבנת"ע התחילו לעבוד ברצינות. אין מה לעשות אנחנו סובלים מרעשים בלילה ולא ישנים, אבל בסוף תהיה לנו רכבת קלה וזה הכי חשוב. התקופה הקשה הזו תעבור, זה קורה בכל מקום בארץ ואי אפשר לברוח מזה, אנחנו רק נחכה שהעבודות יסתיימו ונקווה שבאמת זה ישפר את איכות חיינו כפי שטוענים". 

תושבת רמת הנשיא, שמחה הרשקוביץ, אמרה כי "אני שמחה שנת"ע עובדים מהר יותר. הפועלים פה מסתובבים לאורך כל היום בין התחנות השונות ונראה שהם בהחלט יודעים את העבודה". הרשקוביץ הוסיפה כי "עכשיו זה נראה טוב ולמען האמת זה גם מרגש, כל הזמן אנחנו בודקים מה קורה עם הרכבת הקלה ואיזה עוד שלב בנו לא כל יום זוכים לראות משהו שקורם עור וגידים לפנייך שלב אחרי שלב".    

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות