רכבו של יגאל הניג שנפגע ממשאית זבל
רכבו של יגאל הניג שנפגע ממשאית זבל

תושב העיר זכה בתביעה מול העירייה: "רכבו נפגע ממשאית זבל – העובדים הכחישו"

מראת הרכב של יגאל הניג נשברה ממשאית זבל. שכן שהיה עד ראייה לתאונה השאיר לו פתק, כיוון שהעובדים של העירייה בחרו שלא. השופטת לא השתכנעה מעמדת העירייה

פורסם בתאריך: 31.7.19 11:14

תושב בת ים, יגאל הניג, זכה בתביעה מול עיריית בת ים ונקבעו לו פיצויים על סך 1,280 שקלים. הניג טען בתביעה כי מראת רכבו נפגעה ממשאית זבל, אך העירייה סירבה להכיר בכך ולשלם על התיקון.



הניג הגיע לרכבו מסוג דייהטסו סיריון, שנת 2009 באזור טבנקין בעיר לפני כשנמונה חודשים, ב-10 בדצמבר 2018, וגילה שמראת רכבו שבורה. שכנו השאיר לו פתק כי משאית זבל של העירייה היא זו שפגעה ברכב, "פניתי לעירייה והתלוננתי בפניהם שאחד מעובדי האשפה כתוצאה מעבודתו, שבר לי את המראה, אך הם התעלמו ממני", אמר הניג. לדבריו, "בפנייה הראשונה שלי לעירייה הם טענו כי הם יבדקו, לאחר מכן, השיבו לי שהעובדים מכחישים את הנעשה ולכן החלטתי לא לוותר והגשתי תביעה כנגד עיריית בת ים על הנזק".

"החלפתי את המראה באופן פרטי בעלות של 680 שקלים והחלטת שאעשה את הכל כדי לקבל את הכסף בחזרה", הוסיף הניג. סגן מנהל אגף התברואה, בני רוקח, נשלח מטעם עיריית בת ים למשפט, רוק אמר בדיון כי "מקרים כאלו קורים השכם וערב, אך במקרה הזה העובד כלל לא פגע ברכב".

רוקח אף הוסיף כי "אני 25 שנים בעיריית בת ים, יש לי לצערי למעלה מ-12 מקרים כאלה בחודש. מחר אני בדיון נוסף על תביעה שאני כן מסכים לה ואני הולך לשלם כמה עשרות אלפי שקלים, העובדים שלי מונחים לשים פתק אם פגעו, ברוב המקרים זה נעשה, במקרה הזה הם לא פגעו".

השופטת עידית קצבוי, החליטה לפסוק לטובת הניג וקבעה כי העירייה מחויבת בתוך 30 ימים להעביר 1,280 שקלים כולל הוצאות בית המשפט להניג. יגאל סיכם כי "זהו מסר לאזרח הקטן, ללכת, להתלונן ובמקרה שלי גם לנצח. אני אומר לכולם, אם אתם בטוחים שאתם צודקים, אסור לוותר כי בסוף תמיד הצדק יוצא לאור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות