העלטה במתחם הסאנסט בשעות הלילה
העלטה במתחם הסאנסט בשעות הלילה

טיילת בת ים: חושך מוחלט, מפגעים ושלושה פצועים. צפו:

ילדה בת 9 ושני תושבים בני 70 נפצעו כתוצאה מהמפגעים בטיילת. כך נראה אתמול המקום שאמור היה להיות שוקק חיים:

פורסם בתאריך: 29.7.19 14:48

בת תשע נפלה ממדרכה בחוף הסלע, תושב העיר נפל בעקבות החושך מתחם הסאנסט ותושב נוסף נוסף נפל על סלעים.

ילדה כבת תשע נפצעה אתמול (ראשון) בחוף הסלע בבת ים, לאחר שמעדה ונפלה ממדרגה המחברת בין רצפת העץ בסמוך למסעדות לבין חוף הים. זאת, בעקבות הפרשי גובה של יותר ממטר וחצי. הילדה נפצעה באורח קל, היא פונתה לבית החולים ושם קיבלה טיפול ולאחר מספר שעות היא שוחררה לביתה.

מתברר כי באותו המקום, לפני כשבוע נפצע תושב העיר, כבן 70, שגם הוא מעד בעקבות הפרשי הגובה. האיש שנפל על הסלעים נפצע ופונה לבית החולים. "הוא נפל על הסלעים שהיו שם ופתח את הברך", סיפר עד ראייה, "הוא איבד דם רב עד שקיבל עזרה ראשונה. במזל גדול, יומיים לפני שהילדה נפלה הוזזו הסלעים למקום אחר ובכך נמנע אסון כבד".

לטענת עובדי עירייה פערי גובה נוצרו בחורף האחרון, כתוצאה מהסופות ומזג האוויר הסוער, והיה צריך ליישר את החול ולהתאים אותו לגובה הקרקע.



בכך לא הסתיימו התאונות על הטיילת: תושב העיר כבן 70, נפל אתמול לאחר כשנפל במתחם הסאנסט, הסמוך לחוף המזח. האזור כולו חשוך ומהווה סכנה לתושבים.

אזור המזח, חלק ממסלול ההליכה והריצה החדש, שופץ בקיץ האחרון ואף הוצבו בו מקומות ישיבה ושירותים ציבוריים. את המתחם מבקרים אלפי תושבים, אולם אמש נותר המתחם בעלטה מוחלטת, ותושבים רבים תועדו כשהם מאירים את דרכם עם פנסים בעזרת הסמארטפונים שברשותם.

"אין לי טלפון משוכלל עם פנס כמו לחבר'ה הצעירים שרצים פה", אמר האיש שנפצע, "המצב מסוכן לציבור וכאילו לאף אחד לא איכפת", כך אומר האיש שבעקבות הנפילה נפגע ברגלו.

במתחם הסאנסט שהוחשך אמש תועדו הבוקר מפגעים רבים בצורת בורות, בלטות חסרות ושבורות, ופערי גובה מסוכנים שעלולים לגרום לנפילות.

טיילת בעלטה: כך זה נראה אתמול

 

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "במהלך בילוי בחוף הים אמש החליקה ונחבלה ילדה כבת 10 תושבת חולון, לאחר שימוש במקלחות המוצבות במקום. היא פונתה לבית החולים ולאחר טיפול ובדיקות שוחררה הבוקר לביתה.
לאחר האסון הנוראי בחוף הים בו מצא את מותו הילד טימופיי אשורטייה ז"ל הורה ראש העיר לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות חיצוני אשר יבדוק וימפה את כל הכשלים הקיימים בחוף הים שנגרמו מהזנחה במשך 15 השנים האחרונות ויפעל מיידית לתיקונם. ההליך נמצא כעת בעיצומו ובשנה הקרובה תפעל העירייה לתקן את כלל הליקויים הבטיחותיים בהתאם לסטנדרט הגבוה ביותר כפי שהורה ראש העיר. אנו קוראים לציבור לשמור על כללי הזהירות על מנת להבטיח את ביטחונם".

בנוגע לתאורה נמסר כי "העובדות המתוארות בפנייתכם אינן מדוייקות. התקלה בתאורה היתה במתחם הריביירה בלבד, ולא במתחם הסאנסט. בתוך זמן קצר מפתיחת הפניה הראשונה, הגיעו למקום פקחי העירייה וראו כי אין תאורה במקום.
בהתאם להנחיית ראש העיר נשלחים צוותים על כל תקלת חשמל בעיר, וגם במקרה זה צוותי העירייה הגיעו למקום מיד עם קבלת הפנייה כמקובל. מקור התקלה נבדק כעת, ואנו מטפלים בה בהקדם".

בעניין זה, יצויין כי הסרטון צולם על ידי כתבת "השקמה בת ים", שהייתה אתמול במקום כשהוא בעלטה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה לבת ים שהטיילת נראית עלובה מאוד וכל העיר מוזנחתתתתתתת

  2. מירי לזר

    מעצבן לקרוא שבכל פעם כשקורה משהו רע ראש העיר מאשים את העיריה הקודמת.
    תחזוקה של עיר היא דבר דינמי ומתמשך וגם דברים שפעלו מאה אחוז טוב, מתקלקלים אם לא מטפלים בהם.
    הסלעים נחשפים בכל חורף מחדש והגדרות נופלות. אם קורה משהו זה בגלל הזנחה וחוסר תשומת לב של העי3יה הנוכחית
    גם מכת היתושים עכשיו זה בגלל הזנחה של העיריה הנוכחית. בשנים הקודמות לא היתה בעיה כזאת ואם היתה היא טופלה מיד.
    הגיע הזמן לעבוד כמו שצריך ולהפסיק להאשים את העי3יות הקודמות

  3. למה עירית בת ים. מרשה. למכוניות. לחסום כניסות .לחנות

    חניות. בכניסה. לבניינים. בכל העיר

  4. ליאור בטיחות

    סיכון של חשיכה באזור הליכה אחת חייב להיפטר מפני הסיכון של מעידה של הולכי רגל בטיילת וזאת אחריות ממדרגה ראשונה לטיפול במיידי בכדי שאנשים לא יפצעו

  5. נמאס מלהפיל אשמה

    בתקופה של ראש העיר הקודם היה טוב, הציבור את זה כבר עודע היטב, אתם מבזים את עצמכם בכל פעם שאתם מאשימים את קודמכם, אתם כבר כמעט שנה בתפקיד והעיר רק הולכת אחורה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות