מתווכים מטיילת בת ים: "למרות הפרסומים לא דיברו איתנו על פינוי"

ברוט הצהיר כי יפעל כדי לפנות את המתווכים מהטיילת לטובת מקומות בילוי חדשים. המתווכים מופתעים אך לא מתכוונים לוותר: "אף אחד לא יכול להוציא אותנו מכאן, אם צריך נלך לבית משפט''

פורסם בתאריך: 21.7.19 16:46

עיריית בת ים תחל לפעול בכדי לפנות את משרדי התיווך הרבים מהטיילת, לטובת מקומות בילוי חדשים, כך הצהיר כפי שפורסם סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי ועסקים, ויקטור טל יחד עם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לאחר שהאחרון העלה פוסט בדף הפייסבוק האישי שלו ושם נכתב: "טיילת היא מקום לבתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי, ולא למשרדי תיווך וכרישי נדל"ן. כפי שהתחייבתי, הוריתי היום להתחיל בהליך פינוי של כל משרדי התיווך הרבים שהשתלטו על הטיילת ב-15 השנים האחרונות, כדי לפנות מקום לעסקים שיתרמו לתושבים, ויקדמו את העיר. זה יהיה תהליך של כמה חודשים, שבו מקומות בילוי יחליפו את אנשי הנדל"ן".



בתוך כך, המתווכים באיזור הטיילת הופתעו מאוד מהצהרתו של ויקטור טל באתר "השקמה בת ים" בנושא והגושפנקא של ראש עיריית בת ים וטוענים כי: "אף אחד מהעירייה לא דיבר איתנו על כך, הופתענו. אנחנו נילחם בהחלטה הזו, השקענו כאן כספים רבים, יש לנו חוזים ארוכי טווח ואף אחד לא יכול להוציא אותנו מכאן, אם צריך נלך לבית משפט".

כ-15 משרדי תיווך וארבעה משרדי עו"ד בתחום הנדל"ן על שטח של כשני ק"מ מהטיילת, פועלים היום באיזור זה ולטענת העירייה עובדה זו מקשה מאוד על פתיחת מקומות בילוי חדשים באיזור כפי שציין טל: "אסור למתווכים להיות פה לפי התב"ע של העיר". אחד המתווכים בעיר, אמר בנושא: "נכון להיום, יש 8 עסקים סגורים בחוף הים, אז אני לא מבין על איזה מסעדות וחנויות הפטרונים של העיר מדברים, עובדה אין ביקוש, כל העסקים הגדולים לא באים. העסקים של חוף הים זה כישלון אחד גדול".

מתווך נוסף בעיר, סיפר על הקושי בהחזקת העסק בטיילת בת ים, אנשים לא יודעים, אבל אנחנו משלמים כאן 8,000 שקל ארנונה בחודש ושכירות בין 25 אלף ל-30 לחודש, עסק אחר יהיה לו מאוד קשה עד בלתי אפשרי להחזיק את עצמו מעל המים ולפי דעתי, תוך 6-7 שנים כמעט כל העסקים של התיווך ייסגרו, כך שהמלחמה שהתחילו איתנו מיותרת, אבל אנחנו לא נוותר עד שלא נקבל את כל הכספים שהשקענו כאן ומדובר על ביחד עם כל המתווכים, מיליוני שקלים".

"שיפסיקו להתעסק איתנו ויתחילו להפריח את המרכז המסחרי החדש", המשיך מתווך נוסף. "יש שם שני פילים לבנים בדמויות של בתי מלון בעיר ושנתקעו בבעיות משפטיות ומכערים את הכניסה לטיילת, איפה האיזור השוקק חיים שהבטיחו? הרי האנשים שם בנו על בתי המלון שכרגע לא נראה כי זה יסתיים בשנים הקרובות. הטיילת התפתחה זה נכון, אבל זה עדיין לא זה. רחוב בלפור היום רחוב מת, איזור רוטשילד שהוא הכי מרכזי בבת ים הכל שם ירקות, מעדניות וחנויות דגים ויש להם הרבה עבודה להתעסק שם במקום איתנו בטיילת, תשפרו את העיר הזו ואל תחפשו אותנו המתווכים".

מתווך אחר, סיכם: "איזה עסק גדול ייקח פה את המבנים האלה? יהיה פה רק קיוסקים וגלידות כי דברים אחרים לא ישרדו. עד שבתי המלון לא מאוכלסים והמרכז המסחרי לא יהיה כמו שצריך וזה יהיה באמת עיר תיירות כפי שהבטיחו, עוד ייקח שנים רבות ובוא לא נשכח, הענפים האלה עובדים רק בקיץ, ומדצמבר אם זה לא חברות גדולות הם פשוט לא יכולים לשרוד פה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ת

    הטיילת של בת ים באמת מתה ! אין בכלל מקום להנות על הים … נכון שכל המתווכים פלשו על כל החנויות והכל מת

  2. בן

    גועל נפש במקום מקומות בילוי משרדי תווך מחזיר א העיר לימי החושך

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות