קורקינט חשמלי שיתופי
קורקינט חשמלי שיתופי

זהירות, הם באים: הקורקינטים החשמליים השיתופיים הגיעו לבת ים

לצד המברכים על היוזמה, יש לא מעט תושבים מודאגים, בפרט בעקבות ריבוי התאונות שבהן מעורבים אופניים וקורקינטים חשמליים

פורסם בתאריך: 18.7.19 15:34

מי שמסתובב בשבועות האחרונים בבת ים, לא יכול להתעלם מעשרות הקורקינטים החשמליים שזרוקים בכל פינה – בשדרה, בפארק, בים ועל מדרכות. כל זה מורגש יותר ויותר לאחרונה כחלק מההשתלטות של הקורקינטים החשמליים השיתופיים של העיר.



האיחוד בין בת ים לתל אביב-יפו עוד רחוק ויתבצע כנראה ב-2023, אך לפחות מבחינת התושבים נראה כי בנושא הזה אין הבדל וכי הם מתחילים להשתמש ולראות יותר את הקורקינטים השיתופיים ברחבי בת ים.

לא רק מתל אביב הם מגיעים, אלא גם מהעיר הסמוכה ראשון לציון, כאשר המבלים או הסטודנטים שחוזרים לבת ים, משאירים אותם בעיר נטושים באמצע הרחוב עד הלקוח הבא.

"הקורקינטים הללו שינו את דרכי הגישה לתל אביב", אומר אהוד בן ציון, סטודנט הלומד מחוץ לעיר. "כולם נוסעים איתם על הכביש, במדרכה ובנו מסלולים מיוחדים לכך, זה כלי תחבורה חשוב ביותר ובעיקר נוח מאוד להגיע איתו ממקום למקום".

תושב העיר, יובל מזרחי, החל להשתמש בהם לפחות פעם אחת בשבוע וסיפר על החוויה: "זה כיף מאוד להסתובב בעיר בת ים הקטנה עם הקורקינט ולא להתקע בפקקים. לפעמים אני צריך לעשות סידורים קטנים, מחפש קורקינט פנוי, מוריד את האפליקציה ומתחיל לנסוע".

"המוזר הוא המבטים של תושבי העיר שמסתכלים עליי כאילו חייזר נוסע. הם לא רגילים לכך בעיר כנראה ולמען האמת גם אני לא ראיתי קורקינט שיתופי חשמלי עד לפני חודש. פתאום ראיתי אחד זרוק ברחוב עמידר, עליתי עליו ומאז אני רואה יותר שימושים גם בחלקים שונים בעיר".

לצד הביקורות החיוביות בהגעת הקורקינטים השיתופיים לעיר, נשמעו גם קולות אחרים. תושבים רבים שחוששים מהקורקינטים שמא יהיו יותר תאונות דרכים. "אני רואה מה עשו הקורקינטים לתל אביב כבר אי אפשר ללכת במדרכות במקומות מסוימים בביטחון", אומר שלמה כהן, "בתל אביב יש עוד יש מסלולים, אך פה רק התחילו לבנות שבילי אופניים וגם עכשיו, לא בדיוק אוכפים את זה. אנחנו נגיע למצב שאי אפשר יהיה ללכת על מדרכות וזו רק ההתחלה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. שמוליק

    אסור לאשר אותם לנסיעה בבת-ים.זה כמו לאשר רצח.בבקשה אל תאשרו בבת-ים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רעיון נחמד הקורקינטים אבל למה לא מחיבים את המישתמש להחנות אותו בצורה שלא יפריע להולכי רגל זה ניראה גועל נפש בתל אביב ואנו בבת ים לא מעונינים לחכות את עיר הזבל הגדולה ת" א…

  3. סכנת נפשות

    הקורקינטים הם סכנת נפשות יש לבטל אותם בבת ים אחרת אנשים מבוגרים רבים יפגעו!

  4. הוך רגל מודאג

    אם קורקינט\אופניים חשמלי יפגע בי על המדרכה – אני אתלונן נגדו במשטרה על תקיפה! כי זה מה שזה: על מדרכה להולכי רגל אין תאונות דרכים של כביש, אלא זו תקיפה וכך יש להתייחס אליה.
    שלא נדע.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות