תושבי רמת יוסף הצילו חתול עיוור שגסס לאחר שנתקע על גג

ג'ינג' החתול העיוור שתושבי השכונה נהגו להאכיל נעלם. אחת השכנות שמעה יללות קורעות לב מגג של בית ספר והבינה כי יש לחלצו. לאחר שהרשויות לא עזרו, ביקשו עזרה בפייסבוק

פורסם בתאריך: 16.7.19 17:19

כמה תושבי שכונת רמת יוסף הצליחו להשיג סולם בכדי לחלץ מגג בית ספר את החתול הג'ינג'י והעיוור, שהיה תקוע על הגג במשך ארבעה ימים ללא מים או אוכל. אורית שלומוב, תושבת העיר שהתגייסה למען חתולי הרחוב, גילתה בשבוע שעבר כי היללות קורעות הלב שהשכנים שלה שומעים בימים האחרונים שייכות לגינג', החתול השכונתי האהוב.



"הכול החל כשאחת השכנות סיפרה לי שהיא שומעת יללות קורעות לב. לאחר שלושה ימים היא גילתה מחלון ביתה חתול שתקוע על גג בית ספר. היא סיפרה שהיא זורקת לו אוכל שהוא לא נוגע בכלום", אמרה שלומוב. לדבריה, "מיד הבנתי שמדובר בג׳ינג׳ החתול השכונתי והעיוור, שתושבי השכונה נוהגים להאכיל כי קשה לו להשיג אוכל".

שלומוב ניסתה להשיג עזרה מהרשויות, "התקשרתי למכבי אש, למחלקה הוטרינרית, כל אחד זורק מאחד לשני ואף אחד לא הבין מה אני רוצה – ביקשתי סולם". ביום הרביעי ברצף בו החתול גינג' היה תקוע על הגג בשמש החמה וללא אוכל ושתיה, העלתה שלומוב פוסט עם בקשה דחופה לעזרה.

לאחר שלא קיבלה עזרה מהרשויות, פנתה בבקשה לעזרה לתושבי בת ים בדף הפייסבוק שלה, "בעקבות הפוסט בפייסבוק פנתה אליי יאנה, פעילה למען חיות. יחד ניסינו להשיג עזרה והיינו בסוג של מירוץ נגד הזמן כי הוא גסס", אמרה שלומוב. היא הוסיפה, "השאלנו סולם ממשפחה והוא היה קצר מדי, ואז גילינו רכב זפת בשכונה ועליו סולם מקצועי. ב-10 בלילה חייגנו לאדם פשוט ירד ישר ונתן לנו". בסוף הצליחו תושבי השכונה להציל את גינג' שנמצא תשוש.

"לצערי אני לא יכולה לגדל את כל חתולי הרחוב בביתי. בן אדם שמשלם אלף שקל לארנונה וגר לבדו לא באמת יכול לעקר על חשבונו את חתולי הרחוב. אין לי הכנסות של עשרות אלפי שקלים. כל פעם אני מגייסת 200 שקלים ועושה זאת על חשבוני, אחרת הגורים נזרקים לרחוב ונדרסים", אמרה שלומוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עיריית בת ים תסרסו חתולים!!!!!!!!!!!!!

    מסכן החתול אישה כל כך טובה! שהצילה אותו ככה היה מת קיימת בעיה בבת ים משום שלא מסרסים חתולים ויש מלא חתולים מסכנים חולים וסובלים בקיץ צריך לתת להם כל הזמן מיכלים עם מים בגלל החום הרב.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות