מחלוקת: כונן מד"א קיבל דו"ח על חניית אופנוע הצלה

המתנדב שלא היה בתפקיד הופתע לגלות שקיבל דו"ח. אנשים שהיו במקום התווכחו עם הפקחית והציעו לשלם עבורו את הקנס. העירייה: "המחלקה המשפטית דנה בימים אלו בבקשת הערעור"

פורסם בתאריך: 16.7.19 13:08

מחלוקת סביב דו"ח שקיבל מתנדב מד"א בעת שאכל. לדבריו, הוא חנה בצורה חוקית. אולם, הפקחית הציינה בדו"ח כי האופנוע חנה באלכסון ובצורה המסכנת את הציבור.

האופנוע משמש את המתנדב והדו"ח ניתן בשבוע שעבר, ברחוב הקוממיות ליד מאפיית שיבולת השרון. מאז ערער המתנדב על הדו"ח וטרם קיבל תשובה באופן רשמי.



גורם המעורה בפרטים, אשר נכח במקום בעת כתיבת הדו"ח, סיפר: "לאחר שהמתנדב ווידא, באמצעות השלטים המוצבים במקום, שאכן מותר לו להחנות את האופנוע במקום המדובר הוא נכנס למאפייה. אבל אז הוא אנשים שמתווכחים עם הפקחית והבין כי הוויכוח הוא סביב האופנוע שלו, והוא קיבל דו"ח בסך 100 שקלים".

"הפקחית טענה שהדו"ח ניתן בגלל שהאופנוע עמד באלכסון, אבל הוא חנה במקום מותר, בחנית רכב, לא על המדרכה או בחניה כפולה", המשיך אותו גורם.

"לא ברור מה גרם לפקחית לתת דו"ח לאופנוע של מד"א", אומר גורם המקורב למתנדב, "הכונן אומנם לא היה בתפקיד אלא יצא לאכול, אבל זה מקומם. יושבי המאפייה זעמו על ההתנהגות של הפקחית".

לפי מקורביו, הכונן הינו בחור חרדי אשר מתנדב כבר שנים במד"א. "הוא לא מקבל על זה שקל ועושה זאת מאהבת הציבור, הוא בחיים לא חיפש הערכה, אבל ביזוי כזה הוא ההפך הגמור ממה שמגיע למלאכים שמצילים אנשים במשך כל השנה. בימי שבת ואפילו בכיפור הוא היה ראשון שמתייצב לקריאות שמצילות חיים", כך מספרים.

ומתברר כי אנשים ששהו במקום בזמן האירוע התקשרו למתנדב וביקשו לשלם עבורו את הדו"ח, אך הוא סרב. "הוא אמר שהוא ערער על הדו"ח ושהוא מקווה שהערעור יתקבל".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים מכבדת ומוקירה את אנשי מד"א הפועלים להציל חיים בשגרה ובחירום. מבדיקתנו עולה כי מקבל הדוח לא עסק במילוי תפקידו וחנה את הקטנוע עליו הוא רכב באופן שהפריע לתנועה ברחוב קוממיות הסואן. העותר התבקש להזיז את הקטנוע וכשסירב קיבל דו"ח".

עוד נמסר כי "הפיקוח העירוני עושה עבודתו נאמנה למען בטיחות התושבים ושמירת הסדר הציבורי, ואנו מצפים לגלות רגישות יתר מאנשים הפועלים למען הציבור ולהישמע להוראות הפקחים. המחלקה המשפטית דנה בימים אלו בבקשת הערעור, הודעה בדבר ההחלטה תמסר למגיש לאחר בחינת הדברים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ‏לא סתם אומרים שפקחים עושים דוחות על ידי הפעלת לחץ של המנהל הפיקוח ‏להפעיל שיקול דעת אין להם ‏אפילו שהוא יצא לאכול עדיין הוא בעבודה אם יהיה חס וחלילה ‏תאונה הוא היה עוזב הכל ויוצא להציל חיים בושה להעירייה

  2. דוד

    בושה וחרפה!
    חבל שאתם לא מעלים את התמונות והסירטונים שרצים ברשת, שם נראה בברור שזאת חניה חוקית והפקחית סתם נתנה דוח

  3. יעקב לוי

    כשמו כן הוא – כונן.
    הוא בכוננות 24 שעות, והוא יבוא להציל אותי, את השוטר ואת הפקחית בכל שעה!
    הם הצילו את אמא שלי שעשתה התקף לב והאופנוענים האלה הגיעו תוך 2 דקות. בושה לפקחית ועוד יותר לעיריית בת ים על התגובה.
    וגם אם היא אמרה להזיז את האופנוע?! למה להזיז??? זאת חניה!!
    בכמה סירטונים שרצים בוואטסאפ רואים שהפקחית אומרת שהאופנוע מסכן את הציבור שיושבים לאכול כי הוא עומד באלכסון חח.. ראש העיר צריך לעשות חשבון נפש שאלה האנשים שמייצגים את עיריית בת ים.
    ולמערכת השיקמה, באמת חבל שלא העלתם את התמונות והווידיאו וככה כולם היו מבינים שעיריית בת ים נותנת יד לדוח שקרי

  4. יאיר מזרחי

    תגובת העירייה עוד יותר הזויה – "באופן שהפריע לתנועה ברחוב קוממיות.." ???
    אבל מדובר בחניה!!!!! אז איך האופנוע של המתנדב הפריע לתנועה?
    וראיתי את הפקחית גם אתמול וגם שלשום רושמת שם דוחות באותו מקום.
    כנראה יש לה גב מלמעלה לתת דוחות סתם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות