יצחק סבריאגו. צילמה: רוני נורמן, עמותת "מחייכים אל החיים"

הלך לעולמו הפעיל יצחק (זיזי) סבריאגו: משפחתו קוראת לבוא וללוות אותו בדרכו האחרונה

הלם בעקבות מותו בטרם עת של יצחק סבריאגו. בן 57 במותו

פורסם בתאריך: 14.7.19 13:27

רבים מתושבי בת ים קיבלו בהלם את הבשורה על מותו של יצחק סבריאגו, שהיה מוכר בכינויו זיזי, בגיל 57. סבריאגו ז"ל אשר התגורר בהוסטל בבר אילן בעיר, היה פעיל בעמותות אקי"ם ומחייכים אל החיים, והיה דמות מוכרת ברחבי בתי הכנסת בעיר, נפטר ביום שישי האחרון לפנות בוקר בבית החולים איכילוב.



"זה בא לנו בהפתעה", מספרת סברינה אחותו, "אף אחד לא ציפה שככה זה יסתיים. הוא בחור מאוד צעיר שהחיים נגדעו באמצע. אני לא מבינה איך זה קרה – היו לו קצת כאבים בלב, ולכן הגעתי איתו לאיכילוב, אך המצב הידרדר מהר מאוד עד שקיבלנו את הבשורה הרעה הזאת".

ליצחק סבריאגו ז"ל היה פיגור שכלי קל, ולאחר פטירתם של הוריו לפני שמונה שנים החליטה המשפחה, שלא היתה יכולה להשאיר אותו בביתו, להכניסו להוסטל. "אחי היה איש אשכולות ואוהב אדם", מספרת אחותו, "הוא נהג לקבל כל אדם בלי קשר לצבע, דת, גזע ומין. הוא פשוט היה קוסם – תמיד ידע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון".

לדבריה, "היו לנו יחסים מאוד קרובים, הייתי החברה הכי טובה שלו. היינו הולכים לסרטים ונוסעים ביחד בסופי שבוע ומבלים. הוא התארח אצלי ואצל אחותי בבני ברק וגם אצל אחותי השלישית בחולון. הוא היה מגיע לבתי הכנסת בעיר והיו עושים לו כבוד. אין אדם אחד שלא אהב אותו".

הרב מאיר אבוטבול, שהכיר את סבריאגו ז"ל באופן אישי במשך שנים רבות, ספד לזכרו: "חז"ל אומרים שחודש לפני הפטירה נשמת האדם מרגישה את זה, ובלי ידיעתו הנפטר עושה כל מיני פעולות של פרידה ממכריו. רק לפני כמה ימים הגיע לבית משיח לתת לי ספר במתנה, דבר שמעולם לא עשה, ולומר לי שהוא אוהב אותי, ואני הבטחתי לו שאני אלמד מתוך הספר שלו".

"הוא היה מהמתפללים הקבועים בבית הכנסת, לא פספס את התפילה בשבת בבוקר, גם אם היה לו קשה לבוא עם ההליכון. היה יהודי חייכני וטוב לב שסבל מהרבה בעיות בריאותיות ואף פעם לא רצה להעמיס על אף אחד את צרותיו. כולנו ממש מזועזעים מלכתו. הוא יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך", הוסיף הרב אבוטבול.

יו"ר אקי"ם וחברת המועצה אילנה נאג'ר: "אני חשה כאב רב. אני מכירה אותו הרבה שנים, זה צער כבד, הלב נקרע. אתם לא מבינים איזה נשמה ענקית הבחור הזה היה. אני מבינה שהיתה לו בעיה בלב שהסתבכה. אין בוקר שהוא לא היה מברך ושהוא לא שאל מתי יוצאים לטיול ומתי יוצאים לעוד מסיבה ומתי עושים עוד איזו פעילות. הוא היה איש מיוחד במינו, ועם כל המגבלות שלו הוא אהב את החיים ועשה תמיד הכל בחיוך".

יו"ר עמותת מחייכים אל החיים ומחזיקת תיק החינוך המיוחד טל אסייג ספדה לזכרו: "יצחק היה אדם יקר ללבי. התחברתי אליו מאוד מאז שהכרנו, כשהצטרף לנופשון העמותה בשנה שעברה לים המלח. הוא היה כל כך חמוד ומלא חיים ואהבה ומאוד יחסר לכולנו".

הלווייתו של יצחק (זיזי) סבריאגו תתקיים היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין בחולון. השבעה תתקיים ברחוב עין גדי 13 בחולון. המשפחה מבקשת מכל מי שיכול להגיע ולכבד את יצחק בדרכו האחרונה – שיגיע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות