חניית הנכים או רחבת ריקודים

הרקדה במקום חניות לנכים: "דורשים שיעשה עימנו צדק"

21 מקומות החנייה שמול קפה ג'ו בטיילת בת ים המונגשים לאנשים בעלי נכות נהפכים מידי מוצאי שבת כמקום להרקדות מטעם העירייה

פורסם בתאריך: 9.7.19 17:22

מתחם החניה שמול קפה ג'ו בטיילת בת ים עובר מדי מוצאי שבת הסבה ומשמש להרקדות המוניות לתושבי העיר, המתחם שיועד לחניות נכים נתפס על ידי רקדנים.

החניון שמיועד לבעלי תו נכה בבת ים משמש כמקום להרקדות מטעם העירייה  ומותיר תושבים בעלי נכות ללא אפשרות להחנות בקרבת החוף. 21 מקומות החנייה שמול קפה ג'ו בטיילת בת ים המונגשים לאנשים בעלי נכות עלו בעבר כאשר תושבים פנו ל"השקמה בת ים" בנושא כבר במהלך הקדנציה הקודמת של יוסי בכר, אז נמסר מעיריית בת ים כי "ההרקדה מתקיימת במקום כבר 15 שנים ובימים אלו אנו בוחנים פתרונות חניה חלופיים", אך טרם נמצא פתרון.



 משה מתניה, תושב בת ים בעל תו נכה, אמר כי "אני לא מבין את ההתעקשות של העירייה לעשות את ההרקדה דווקא בחניית הנכים. יש כל כך הרבה מקומות לבצע את ההרקדות האלה ברחבי העיר". עוד הוסיף מתניה כי "למשל בחניה הגדולה בקולוני ביץ' או במרכז גן העיר שם יש רחבה ענקית ומשטח נוח לרקוד, שילמדו מהרצליה איך עושים את זה, כולם באים לחגיגה וכולם נהנים ואף אחד לא מרגיש שדופקים אותו".

שושי סימנטוב, תושבת העיר, אמרה כי  "עד עתה לא נעשה דבר, לבעלי יש תו נכה ואנחנו רוצים לבלות במוצאי שבת בטיילת אך מתקשים למצוא חניה". סימנטוב הוסיפה כי "גם החניה החדשה שפתחו בטיילת לא ממש עוזרת כי אין שם מספיק חניות נכים. אנחנו אוהבים מאוד ריקודי עם ואוהבים לראות את תושבי בבת ים רוקדים ונהנים, אך יחד עם זאת היינו רוצים שיבינו את המצוקה שלנו. חניה בקרבת מקומות הבילוי היא הרגליים של הנכים".

"אנחנו דורשים שסוף סוף יעשו צדק עימנו. אחרי שנים של הבטחות והשתלטות על חניות הנכים, שירקדו במקום אחר בכיף ובהנאה לא על חשבוננו", ציינו התושבים. "כבר יותר משנה מבטיחים שיחפשו מקום חלופי. עושים מאיתנו צחוק. מתי ימצאו בחורף? כשירד גשם ולא יהיו הרקדות? עוד חודש נגמר הקיץ והעירייה עדיין טוענת שהיא מחפשת מקום", זעמו תושבי העיר. 

 בעיריית בת ים תחת ראש העירייה, צביקה ברוט, הבטיחו כי "הנושא יטופל. אנו בוחנים בימים אלה פתרונות שונים, על מנת לאפשר חניית נכים במקום בזמן ההרקדה". מאז כאמור לא השתנה דבר וההרקדות נמשכות בחניית הנכים.

סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התרבות, אלי יריב, הדגיש כי "ההרקדות לא יישארו במתחם החניה של חניון הנכים. נכנסנו לעובי הקורה והתחלנו במוצ"ש האחרון תהליך ניסיון של העברת הרקדנים אל מתחם הסנסט ביץ' החדש ואני מאמין שזה יעבור בהצלחה, נכין את הקרקע להעברה שלהם על מנת שההרקדות יימשכו, אך מחוץ לחניית הנכים". עוד הוסיף יריב כי "העירייה נותנת להם את ההרקדות בחינם, לא היה לאיפה להעביר אותם עד שהמתחם החדש לא נבנה כולו. עשינו ניסיון שהוגדר בהצלחה ואני מבטיח שהכל ייראה אחרת ונפעל כמה שיותר מהר על מנת שהנכים בבת ים יוכלו לחנות כפי שמגיע להם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שלום

    תיתביש לכם רגדנים כאילו רק רושם אתם עושים לכו לרקוד בתולות או בשטח העיריה על חשבון הנכים צריך להתקומם נגדכם ונגד העיריה

  2. משה נכה תושב העיר

    גוזלים לנכים משעות 2 בצהרים כבר 15 שנה לפי תגובת העיריה את רחבת החניה לנכים לטובת הרקדות לריקדי עם . הנכים שבאים להנות ולנפוש בטילת של הים לא יכולים להחנות במקום המיועד לחנית נכים בלבד בושה לעיריה המזלזלת בנכים תושבי העיר .שאנו צריכים לחפש מקומות חניה מרוחקים .

  3. ישראלה מור

    זה כבר מוגזם הנושא הזה של הפריבילגיות שנותנים לנכים . יש 130000 תושבים שמשלמים ארנונה ומיסים וגם להם מגיע לרקוד ולשמוח . זה שבעלי תו נכה רוצים הכל זה ממש חוצפה ! על מה התרעומת ? על זה שבמוצ״ש עושים ריקודים ?! למה בעלי תו נכה רוצים לעשות שחייה לילית ? לא מספיק להם כל השבוע וכל השנה . מפריע להם שאחרים נהנים? כאילו לא מספיק להם ההנחות שהם מקבלים ? עזות מצח וחוצפה שלא תתואר !

  4. רינה

    ממש חוצפנים הנכים האלו חושבים שמגיע להם הכל , כל השנה נהנים מכל הפריבלגיות וחושבים שמגיע להם הכל, ולא מתחשבים באחרים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות