ח"כ בני גנץ בבת ים (צילום: אביחי חיים)
ח"כ בני גנץ בבת ים (צילום: אביחי חיים)

גנץ: "כשאהיה רה"מ אסייע לבת ים בכל מה שיידרש"

כמה עשרות תושבים הגיעו למפגש עם יו"ר כחול לבן בעיר. גנץ התייחס לבעיות הייחודיות לעיר, וכשנשאל על האיחוד עם בת ים ענה: "אני לא מכיר לעומק את הסוגיה"

פורסם בתאריך: 9.7.19 13:48

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיע היום (שלישי) למפגש עם כמה עשרות תושבי בת ים בסניף ארומה בטיילת כחלק מהקמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה-22. ח"כ גנץ ומפלגתו קיבלו 21% מהקולות בבת ים בבחירות האחרונות, מדובר בפער גדול מהקולות שגרף הליכוד בבת ים שקיבלו 40% מהקולות לאחר ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו יומיים לפני הבחירות הארציות בעיר.



כשבעים תומכים קיבלו את פניו של ח"כ גנץ, בשיחה עם התושבים התייחס גנץ לבעיות הקשורות לעיר, בהן האוכלוסייה המבוגרת. ח"כ גנץ אמר כי "אנחנו לא מסוגלים לסבול עולים מבוגרים שאין להם פנסיות והם בקושי חיים, אנחנו לא רוצים לראות יותר ניצולי שואה שבקושי גומרים את החודש. הגענו לשמוע אתכם תושבי בת ים, להבין איפה אנחנו יכולים לסייע על מנת להמשיך ולקדם את העיר".

התושבים שיתפו בבעיות שלטענתם יש לטפל בעיר דוגמת תחום החינוך, התחבורה, הדאגה לעולים, המצב הסוציואקונומי הנמוך. נושא נוסף שעלה הוא האיחוד של בת ים עם תל אביב-יפו, על כך אמר ח"כ גנץ כי "אני לא מכיר לעומק את הסוגיה, אבל ברגע שאהיה ראש הממשלה אני מבטיח שאסייע לעיר בת ים בכל מה שהיא תידרש".

תושב בת ים, לירן טראובה, היה שירת בצעירותו תחת פיקודו של ח"כ גנץ בקורס הקצינים בבה"ד 1 והגיע למפגש בכדי להראות תמיכה במועמדתו לראשות הממשלה. ח"כ גנץ התרגש ושיתף כי חברם המשותף עם טראובה, אומי ז"ל נהרג במלחמת לבנון הראשונה.

טראובה אמר כי "כבר אז שהכרתי את בני גנץ רשמנו עליו דברים שאפיינו אותו. החלטתי שאני תומך בו ובמפלגה שלו. מאוד הערכתי אותו כבר אז ואני מעריך אותו גם היום, הוא איש משכמו ומעלה". טראובה הוסיף כי "בקורס הקצינים היו שני שלבים של ניווט, ובראשון נכשלתי, גם היום 39 שנים לאחר מכן אני לא שוכח שגנץ בחר באופן מפתיע לא להדיח אותי, הוא קרא לי לשיחה ואמר שהוא מאמין בי. מיותר לציין שאת הניווט המתקדם עברתי בהצלחה. זה מראה על האיש שהוא, והערכים שלו".

ח"כ בני גנץ בבת ים (צילום: אביחי חיים)

ח"כ בני גנץ בבת ים (צילום: אביחי חיים)

דליה כהן, תושבת בת ים, אמרה במפגש כי "מרגישים כאן שנתניהו 'עשה עלינו סיבוב', הוא היה פה ווגרף את הקולות, ואחר כך כלום". ח"כ גנץ השיב כי "ראש הממשלה צריך להיות של כל אזרחי ישראל. הוא צריך לדאוג לצעירים למבוגרים ולקשישים כאילו היו בניו, אני מבטיח שכך אעשה שאהיה ראש הממשלה של ישראל. יש פה בעיות רבות במדינה ויש לנו תוכנית מסודרת שתעבוד במדינה".

סימו ססי, מנהל המטה של כחול לבן בבת ים,בירך וסיכם: "זה היה מפגש מוצלח שמסמל את פתיחת מערכת הבחירות ואת הרצון העז להביא את כחול לבן לניצחון בבחירות הקרובות, מאחל לנו שזה יקרה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רואה נכוחה

    חחחחחח מי צריך רמטכל איש עסקים כושל וזנאי ומתערטל כראש ממשלה .ועוד ברוטציה עם השקרן הפתלוגי לפיד.. תן גז

  2. שלום

    המפקד ח"כ גנץ הבטחות לפני הבחירות מאיפה יש לך את הכסף לעזור לעיר בת ים אל תישכח יש הרבה ערים שצריכים עזרה אתה רוצה לרוקן את קופת המדינה הההחחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות