"נשים עם עגלות נאלצות לרדת לכביש ולסכן את עצמן"

תושבי רמת הנשיא מתוסכלים: בעקבות מצוקת החניה הרכבים מחנים על המדרכה. העירייה: "נגביר את הסיורים של הפיקוח העירוני"

פורסם בתאריך: 8.7.19 12:53

לתושבי שכונת רמת הנשיא נמאס: מכוניות חונות על המדרכה בפינת הרחובות הרב ניסנבאום והעמל, חוסמות את התנועה בצדו הימני של הרחוב, ובכך הולכי הרגל מסתכנים. לטענת התושבים הם התלוננו פעמים רבות למוקד העירוני, אבל נהגי המכוניות ממישיכם להחנות שלא כחוק.



"פניתי לעירייה, הודעתי להם על כך שאני רואה שנשים שרוצות להיכנס לאזור התעשייה עם עגלות או ילדים לא יכולות לעשות את זה וצריכות לסכן את עצמן ואת ילדיהן ולרדת לכביש, ואסור שזה יקרה", אמר אחד מתושבי האזור.

תושב נוסף מספר ש"הבטיחו לי פעמים רבות שישלחו ניידת למקום וייפנו סוף סוף את המכוניות האלה או לפחות ייתנו להן דוחות, אך שום דבר לא נעשה. בכל יום שאני עובר פה אני מצלם את הכל".

אותו התושב הוסיף כי "כנראה שיש אנשים מסוימים שיכולים לעשות מה שהם רוצים. הבטיחו לי שהפקח יגיע, המתנתי, אך שום דבר לא קרה".

"המצב הזה של חסימת מדרכה הוא אבסורד", טוענת תושבת האזור ומספרת ש"אני ובעלי מסתובבים פה עם הילדים ובכל פעם אנחנו צריכים לעבור כביש במקום להמשיך ישר על מנת להגיע למחוז חפצנו. אני מבינה שיש מצוקת חניה ובערב יש אישור מהעירייה לחנות על המדרכה, אבל בשעות הבוקר והצהריים, כשכולם עסוקים בצורכי היום-יום שלהם, המדרכות צריכות להיות פנויות ממכוניות. בשעות הערב שיעשו מה שהם רוצים".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "העירייה מבצעת אכיפה שוטפת, ואנו נגביר את הסיורים של הפיקוח העירוני במקום. התושבים מוזמנים לדווח על כל מטרד בזמן אמת למוקד 107 והפיקוח העירוני יגיע למקום".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות