בניית הגן החדש שהוזנחה ברחוב הנביאים (צילום: אביחי חיים)
בניית הגן החדש שהוזנחה ברחוב הנביאים (צילום: אביחי חיים)

תושבי הנביאים מודאגים: בניית הגן לא עומדת בתקנות הבטיחות

המבנה בבעלות העירייה אינו מגודר, וקרבתו לגן שעשועים מרכזי בעיר עלולה לגרום לפגיעות בנפש. העירייה: "גדרות יוצבו בהקדם באתר"

פורסם בתאריך: 7.7.19 11:53

תושבים מודאגים טוענים כי אתר הבנייה בשכונת הנביאים, שבו נבנה גן בבעלות העירייה, מהווה סכנה כיוון שלא עומד בתקנות הבטיחות באתר הבנייה. לאחר שפורסם בעבר כי האזור הפך מוזנח, מלוכלך ושורץ חולדות, תושבי רחוב הנביאים מודאגים מבניית המבנה, לדבריהם האתר פרוץ וקרבתו לגן שעשועים מרכזי באזור יכולה להוביל לכך שילדים ייפצעו.

על פי תקנות בטיחות בעבודה, קבלן חייב לגדר את המקום שבו נעשות פעולות ההריסה, להציג שלטי אזהרה, ולסמן דרכי גישה למקום ההריסה באופן ברור. כמו כן, במידה שאי אפשר להתקין גדר, חובה שיהיו אמצעים נאותים אחרים למניעת גישת לאזור הסכנה.



בניית מבנה גן הילדים ממשיכה בעוד אתר הבנייה לא מגודר כראוי כפי שנראה בתמונות, מדובר בהפרה בוטה של תקנות הבטיחות המהווים סכנה יומיומית עבור תןשבי העיר ובפרט הילדים שנמצאים בחופש הגדול. המבנה נמצא ברחוב מרכזי ולכן החשיפה אליו גבוהה. ללא גדרות או מחסום ראוי, ישנה סכנה מוחשית עליה מתריעים העוברים במקום מפני כניסת ילדים לאתר הבנייה.

בניית הגן החדש שהוזנחה ברחוב הנביאים (צילום: אביחי חיים)

תושב שכונת הנביאים, אמר כי "לא ייאמן שככה בונים גן בבת ים של 2019. עד שנפטרנו מהחולדות והזבל במקום, עתה משאירים את הכל פתוח ופרוץ. בייחוד עכשיו שהחופש הגדול רק התחיל ואנחנו גרים מול גינת ילדים מרכזית".

אותו התושב הוסיף כי "על פני אתר הבנייה עוברים עשרות ילדים מהשכונה לגן העיר והטיילת, הם מתחילים לגעת בחפצים, להיכנס לאתר הבנייה כי אין פה שום מחסום שעומד או שומר והשטח פרוץ לחלוטין".

תושבת נוספת משכונת הנביאים, ציינה כי "הכל חשוף כאן, חומרי הבנייה בחוץ באין מפריע, ברזלים וצינורות מושלכים כאן השכם והערב והכל לעיני כל תושבי העיר".

היא הוסיפה כי "לא ברור לי למה הורידו את הגדר שהייתה פה אחרי שגם על כך התלוננו השכם וערב ועד שסידרו זאת, עתה יש לנו בעיה חדשה. אני כבר לא מדברת על הרעש הבלתי נסבל של הבנייה שאיתו אנחנו מתמודדים, זה נראה שהם עושים צחוק מהעבודה, תסתכל על הגדר שהם עשו, ככה נראה אתר בנייה?".

בניית הגן החדש שהוזנחה ברחוב הנביאים (צילום: אביחי חיים)

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "העירייה פעלה להסדרת הנושא מיידית מול הקבלן במקום, וגדרות יוצבו בהקדם באתר. בנוסף, דאגנו לביצוע ניקיון יסודי  בשטחים הציבוריים מסביב למקום. העבודות במקום צפויות להסתיים בקרוב, ובסופן יהנו התושבים ממבנה ציבור חדיש לרווחתם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מ

    מה מפתיע… את עיריית בת ים מאיישים קבוצת דפרים…. מחכים שעוד ילד ייהרג

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות