"זה ייגמר באסון": לבנות מושלכות לעבר גינת הכלבים

בעלי הכלבים מיואשים: מתלוננים על לכלוך, הזנחה, גדר נמוכה מדי והשלכת אבנים. העירייה: "נגביר את סיורי הפיקוח העירוני"

פורסם בתאריך: 2.7.19 13:43

תושבים מבת ים מתלוננים על הזנחה בגינת הכלבים ואם מתריעים מפני סכנה בטענה שילדים משליכים לבנים מהמבנה שמעל הגינה. אחת מנציגות בעלי הכלבים אף נפגעה מלבנה שהושלכה לעברה.



"הגינה עצמה ממוקמת מול גינת ילדים", היא אומרת, "הגדר מאוד נמוכה וקרו כבר מקרים שכלבים תקפו כלבים אחרים שקפצו מעל הגדר והבהילו את כולם, במזל זה לא היה ילד. מעל הגינת כלבים יש לבנות משתלבות שנשארו מחוץ לרצפות. יש גם ילדים קטנים שמסתובבים ורואים את הלבנות האלה בתור משחק וזורקים ואתן לעבר הגינה. מספר פעמים זה עבר לידינו, עד שהפעם זה פגע בי ביד ובגוף, רק במזל לא קרה אסון".

לא רק המבנה מעל הגינת כלבים מטריד את בעלי הכלבים, אלא גם ההזנחה של הגינה. "הגענו למצב שאנחנו חוזרים הביתה עם קרציות על הגוף, הכלבים שלנו מטופלים בכך, אבל לא הגיוני שעלינו יטפסו", מספרת תושבת העיר, "צריך להדביר את הגינה, לנקות אותה, יש ריח של שתן ואי אפשר לשבת שם, יש שם קערת מים מלוכלכת. אבל אין לנו אפשרות אחרת, כי אם אני משחררת את הכלבים אני עלולה לקבל קנס".

"כל היום ההורים צועקים עלינו שהילדים מפחדים, וגם התלוננו עלינו מספר פעים בעירייה", היא ממשיכה, "אנחנו חוששים שיהיה אסון. גם ההורים שם חסרי אחריות ונותנים לילדים לעשות ככל העולה על רוחם, אך אני יודעת שאם הלבנות הללו לא היו חשופות, הסכנה לא היתה קיימת. אנחנו כבר מיואשים מהמצב, כולנו סובלים שם".

הפעיל החברתי, מאיר בכר התייחס גם הוא לסכנה: "אני מטפל בכל גינות הכלבים יותר משנה, התרעתי על המחדלים הללו בעבר וגם השבוע הרבה ואני מחכה לראות שהעירייה תעשה משהו בנידון כפי שהבטיחה לפני שיקרה פה אסון".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "ביצענו במקום ניקיון יסודי והדברה. בנוסף, אנו נקיים סיור במקום לבדיקת כלל הליקויים מעל הגינה, ונגביר את סיורי הפיקוח העירוני במקום להישנות זריקת אבנים אל הגינה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוטי

    איפה ראש העיר בת ים העיר תקועה בשום מקום ביזיון איפה שיפור תשתיות ישן וקורס ראש העיר תתעורר

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות