רכב שהושחת (צילום: חזי ישראלי)
רכב שהושחת (צילום: חזי ישראלי)

"עוקרים לרכבים את מכסי הדלק": תופעת השחתת רכבים ליד הטיילת

בשבועות האחרונים קיימת תופעת גניבות מכסי דלק מרכבים חונים. אייל ישר אמר כי "תמיד שמעתי שאנשים גונבים חלקי חילוף כמו מראות או סמלי רכבי יוקרה כדי לסחור בהם - אך מכסה דלק זה דבר חדש"

פורסם בתאריך: 1.7.19 17:16

תושבי בת ים המתגוררים בקרבת הטיילת מדווחים כי בשבועות האחרונים החלה תופעת גניבות מכסי דלק מרכבים חונים. תושב האזור, אייל ישר, אמר כי "קמתי בבוקר לעבודה וישר ראיתי שעקרו לי את דלת מיכל הדלת ברכב. תמיד שמעתי שאנשים גונבים חלקי חילוף כמו מראות או סמלי רכבי יוקרה כדי לסחור בהם – אך מכסה דלק זה דבר חדש".



ישר הוסיף כי "חשבתי שאני היחידי או שאולי איזה שכן מתנכל לי, אבל בשבועיים האחרונים כשהלכתי בטיילת ראיתי לפחות ארבעה רכבים ללא מכסה הדלק". לדבריו לא פנה למשטרה בנושא כי "אני לא מאמין שיש להם מה לעשות בנושא".

חזי ישראלי, המתגורר ברחוב שי עגנון הסמוך לטיילת, סבל אף הוא מהשחתת רכבו, "ביום שבת קמתי בבוקר, וגיליתי שגנבו לי את מכסה הדלק ברכב. אני לא יודע מה יש לאנשים לעשות עם החלק הזה, אבל לי זה מאוד מפריע, ונאלצתי לפנות לביטוח". מחיר התיקון עמד על כ-350 שקלים ולמרות זאת גם ישראלי לא פנה למשטרה. ישראלי הוסיף כי "האמת, שהרגשתי שחבל על הזמן שלי ושלהם, לא היו בתי עסק או מצלמות ברחוב, והיכולת למצוא את הגנב היא אפסית".

איך להימנע מהשחתת רכבכם?

סוכן הביטוח לרכבים פרטיים, יוחאי לוי, אמר כי "בכדי למנוע השחתת רכבים רצוי להחנות באיזורים מוארים, ומרכזיים בהם יש מצלמות של בתי העסק, או של הבניינים". עוד הוסיף לוי כי "בהחלט צריך לדווח למשטרה. הרבה פעמים יש תחושה שלמשטרה אין איך לעזור, אבל אם הגנב מוכר למשטרה, בבדיקת טביעות אצבעות פשוטה ניתן לזהות ותפוס אותו. גם לפעמים המשטרה מגלה מחסנים עם חלקי חילוף ולא יודעת למי להשיב, כי אף אחד לא התלונן וחבל – בסוף זה עולה לאנשים כסף, ולמעשה למשטרה יש את החלקים הגנובים בלי יכולת לעזור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות