בת שש שברה יד בצהרון בבת ים – ההורים לא עודכנו וגילו רק למחרת

בת שש נדחפה לעבר עץ, קיבלה מכה חזקה והתלוננה על כאבים, אך הסייעת שאליה פנתה ביטלה את תלונותיה. החברה לתרבות פנאי וספורט: "צוות הצהרון הוחלף באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 1.7.19 15:28

אירוע חמור התרחש ביום חמישי האחרון בצהרון בבת ים, לאחר שילדה בת שש שברה את ידה בלי שההורים עודכנו בכך שקיבלה מכה חזקה והתלוננה על כאבים. הילדה נפגעה בידה לאחר שילדה אחרת דחפה אותה על עץ. היא נפלה על היד ונגרם לה שבר שיקשה עליה לתפקד במהלך הפעילות היומית בקייטנת הקיץ ובכלל.



לטענת אמה של הילדה, היא לא עודכנה ורק במהלך הלילה, כאשר גברו הכאבים, הבינה שבתה נפגעה. "הילדה שלי לא ישנה כל הלילה, התפתח לה חום גבוה מאוד ויש לה חשש לדלקת. בבוקר מיד לקחנו אותה לקופת חולים ושלחו אותנו לבית החולים, אז התברר שהיא שברה את היד", מספרת האם, אתי לוי. "עכשיו היא מגובסת ביד ימין מהזרוע העליונה עד האצבעות ואינה יכולה להזיז את היד. כדי להמשיך להיות בקייטנה היא תצטרך עזרה כי יד ימין שלה לא מתפקדת".

"אני מאוד כועסת על הצוות החינוכי בצהרון", ממשיכה האם, "גיליתי את המצב של הבת שלי רק בערב, כאשר היא היתה במקלחת ולא הבנתי למה היא צורחת. היא סיפרה לי שהיא קיבלה מכה ושזה יעבור, אך זה כמובן לא עבר ובשמונה בבוקר כבר היינו במיון".

לדברי האם, "לא הגיוני שברגע שזה קרה אף אחד לא אמר לי שקרה משהו לבת שלי. הסייעת ראתה את המכה, הבת שלי אמרה לה שהיא קיבלה מכה ושכואב לה. הסייעת סיפרה לי, לאחר שכעסתי עליה כששוחחנו על המקרה, שהיא כן היתה מודעת למכה של הבת שלי ואמרה כי היא עברה קורס של עזרה ראשונה ולדעתה לא היה צריך לעשות שום דבר. רתחתי כי לא הבנתי על סמך מה היא מחליטה על הבת שלי אם לקחת אותה לטיפול או לא. זה בושה בכלל שהיא חשבה על זה".

האם מספרת כי לפני כשלושה שבועות הוחלפה הסייעת, לאחר שההורים התלוננו על שפה בוטה וקשה מצדה. "בכל פעם שאנחנו מגיעים יש סייעת חדשה וזה גורם לבלגן גדול עבור הילדים ולחוסר יציבות. גם לנו, ההורים, זה גורם אי שקט כי אני מרגישה שאני משאירה את הילדות שלי, שתי תאומות, עם סוג של בייביסיטר ולא עם צוות של גננות וסייעות שאני יכולה לסמוך עליהן. זה מפחיד".

מהחברה לתרבות פנאי וספורט נמסר: "ביטחון ובטיחות ילדינו הם בראש סדר העדיפויות. במקרה המדובר היתה בצהרון סייעת זמנית, וצוות הצהרון הוחלף באופן מיידי. החברה קיימה דיון דחוף עם כלל הגורמים הממונים לבדיקת המקרה ולהסדרת נהלים שימנעו מקרים כאלו בעתיד".

עוד נמסר כי "בנוגע לתחלופת הסייעות, איוש הצהרונים בצוות איכותי וקבוע הוא אחת המטרות המרכזיות שלנו, ואנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק לילדינו את הצוות המקצועי הטוב ביותר. בימים אלו אנו מצויים בעיצומו של תהליך גיוס סייעות קבועות בצהרונים, ועד להשלמת התהליך ניתן פתרון זמני בחלק מהצהרונים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שקר כל הזמן הם מכסים את עצמם עם תירוץ כל אחת סייעת אצלהם כל אחת בפנסיה היא מפעילה אצלהם שאין לה סבלנות בכלל לילדים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות