מכת דבורים בגן רוטרי בבת ים

התושבים חוששים לפתוח חלונות ומתארים "כוורות ענקיות של דבורים שחורים גדולים שנכנסים אלינו הביתה" ואצטרובלים שנושרים מהעצים הגבוהים שמסכנים את ביטחונם

פורסם בתאריך: 30.6.19 16:35

בארבע השנים האחרונות הדיירים בקרבת גן רוטרי בבת ים חוששים לפתוח את חלונות ביתם מחשש שמא ייכנסו לדירתם דבורים מצמרות העצים הסמוכים לחלונותיהם. גם המבלים בגן רוטרי מתלוננים כי הם נעקצים מהדבורים כתוצאה, לטענתם, מהזנחה של אי טיפול בעצים.



"אנחנו גרים כאן באזור כבר כמה שנים", מספר משה, תושב המקום, "התרעתי פעמים רבות על כך, אבל אף אחד לא בא לבדוק ולגזום את העצים. נופלים עלינו אצטרובלים רבים, והכי גרוע זה שיש כוורות ענקיות של דבורים שחורים גדולים שנכנסים אלינו הביתה, ובגלל זה אנחנו משתדלים לא לפתוח את החלונות. כשדבור עוקץ זה יותר גרוע מעקיצה של דבורה".

לדבריו, "אני יודע שהרבה אנשים התלוננו כאן על כך בגלל העץ שהוא בגובה של כמה מטרים. אנחנו כבר מיואשים כי רק העירייה צריכה לטפל בכך. גם בעיית האצטרובלים לא נפתרת – לפעמים זה נופל עלינו שאנחנו מבלים עם המשפחה בגינה הסמוכה על הדשא, ורק במזל זה לא פגע בנו, אבל אני מכיר כאלה שכן נפגעו".

טלי, תושבת האזור, מוסיפה כי "אני נוהגת לבלות עם חברות בגינה בשעות אחר הצהריים כי זה ממש קרוב לבית שלי, אבל בזמן האחרון נראה כי אני לא אעשה זאת משום שהמקום משעות אחר הצהריים שורץ דבורים ודבורים מהעצים. קשה לראות, אבל אני חושבת שיש שם כוורות ומפחיד מאוד להסתובב שם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומי

    מכת דבורים, מכת עכברים, מכת חתולים, מכת מכוניות על המדרכות חופשי, מכת חסימות כבישים, מכת נסיעה עם אופניים על המדרכות, מכת פקקים נוראיתמכת מפירות ותקיפות מכוניות על המדרכות..והעיריה אומרת שהכל בסדר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות