צילום: Shablon / shutterstock.com

כיצד דוח על בקבוק בירה הפך לאיום מההוצאה לפועל?

שלוש שנים אחרי שתושב בת ים קיבל דו"ח על בקבוק בירה בחוף הים ואחרי שהסכום הגיע למעל 1,000 שקל ולהוצאה לפועל, חזר הדו"ח לסכום המקורי

פורסם בתאריך: 26.6.19 13:04

קנס על בקבוק בירה התגלגל להוצאה לפועל, לאחר שצמח לסכום של כ-1,400 שקל. ואולם, בעקבות פניית "השקמה בת ים", הוחזר הקנס לסכום המקורי.



לפני שלוש שנים, כשהיה בן 16, בזמן שישב על חוף הים, צולם נתנאל שחר על ידי פקח כשלידו בקבוק מזכוכית. שלוש שנים אחרי הגיעה ההוצאה לפועל.

לפני כחודשיים, יום לפני יום הולדתו ה-19 של שחר, הגיע לבית אמו מכתב רשום מטעם ההוצאה לפועל. זאת, בעקבות הדוח והקנס שצמח ל-1,408. "הם רצו לעקל חפצים מהבית של אמא שלי, זה רכוש שלה, ושום דבר בבית לא שייך לי", אומר שחר ומוסיף כי "יום למחרת, לקחתי את המכתב של הוצאה לפועל והגעתי לעירייה על מנת להסדיר את הדברים, למרות שאני עדיין טוען שהבקבוק בכלל לא שלי".

לדבריו באגף הפיקוח של העירייה איש לא היה מוכן להקשיב לו. "הצעתי לשלם את סכום הדו"ח המקורי, ללא הקנסות", הוא מספר, "הסברתי שמעולם לא קיבלתי את הדו"ח, ולכן אין סיבה לחייב אותי על איחור. אף אחד לא בא לקראתי. גם כאשר אבא שלי הגיע אליהם, הם לא ויתרו".

שחר אובד העצות פנה ל"השקמה בת ים". ואכן, בעקבות פניית מערכת "השקמה", מסרה עיריית בת ים כי "לאחר בדיקה נוספת ולאור המצב האישי של המבקש, הוחלט לפנים משורת הדין להשיב את סכום הקנס למקור. מכתב בעניין נשלח לתושב לביתו".

"אני מוכן לשלם את הדו"ח הזה בסכום של 730 שקל, כפי שהצעתי מלכתחילה, למרות שהוא כלל לא שייך לי ומעולם לא ביצעתי את העבירה", מסכם שחר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות