אוטובוס
אילוסטרציה: שאטרסטוק

נסיעה באוטובוס בבת ים: נהג התעמת עם קשיש וגירש אותו

פורסם בתאריך: 25.6.19 15:34

אירוע חריג התרחש אתמול (שני) בקו 42 של חברת דן בבת ים. קשיש טוען כי כשביקש לעלות לאוטובוס מהדלת האחורית, הנהג סגר עליו את הדלת. הקשיש הגיע לקדמת האוטובוס, וכשעלה שאל את הנהג מדוע הוא סגר בפניו את הדלת האחורית בעוד שאחרים כן נכנסו מאחור. הנהג חזר וטען שוב כי אין לעלות מאחורה. הקשיש ניסה להתעמת עם הנהג.



הקשיש סירב לקבל את הטענה של הנהג וביקש ממנו פרטים, אך הנהג סירב לתת לו. בתגובה לכך, ניסה הקשיש לצלם את הסיטואציה ולתעד את התנהגותו של הנהג. אולם ברגע שהנהג הבחין בניסיון לצלם אותו, הוא לחץ על הברקס בעוצמה. הקשיש נפל וגורש על ידי הנהג מהאוטובוס.

עד הראייה למקרה, הרב מאיר אבוטבול, סיפר: "לא יאומן שבמדינה שלנו מתעמרים ומתעללים בקשיש חסר ישע. אני הייתי מזועזע אז תארו לעצמכם מה הרגיש הקשיש עצמו. הבטחתי לקשיש, אותו אני לא מכיר, שהמקרה שלו יהדהד ברחבי העיר בת ים, וכך עשיתי.

הרב אבוטבול מוסיף כי לאורך כל חווית הנסיעה באוטובוס הייתה מתוחה ולא נעימה. "הנהג היה זעוף מתחילת הנסיעה. נוסעים שעלו לאחר המקרה, לא קיבלו יחס מהנהג שהתעלם בהפגנתיות. אני מצפה מחברת דן לקחת את המקרה הזה ולהראות דוגמא כיצד איש ציבור אמור להתנהג לאזרחים ומי שלא יכול לעשות זאת, מקומו לא כעובד ציבור".

מחברת דן נמסר: "הנושא נבדק במידיית על ידי הגורמים הרלוונטיים בחברה. למותר לציין שלא תהיה כל פשרה כאשר מדובר במערכת יחסי גומלין קלוקלת בין נהג, נותן השרות, לבין לקוח מבוגר, מקבל השירות. אנו מבקשים מהלקוח לפנות אלינו כמתחייב בכדי שיהיה באפשרותנו להשלים את הטיפול בפנייה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי

    הסוף הרי ידוע בסוף יסגרו את התיק מחוסר עניין לציבור פי כמה וכמה אם זה קשיש שלא מכניס כותרות לעיתונות וזה לצערי הרב מתוך ניסיון

  2. טובי

    הנושא לא נישמע נעים. אבל על הקשיש שמדובר פה. לא נישמע כל כך קשיש. ומי שמבלבל את הנוסעים זאת חברת התחבורה. כיוון שכולנו התחלנו להיתרגל שעולים מכל הדלתות בחלק גדול של האוטובוסים. שנית התכינו מכשירים שונים ושעדין אינם פעילים. אז מי שלא מבדיל חושב שזה בסדר לעלות מאחור. והאומנם ישנם מעט נהגים לא נעימים. אבל רובם מצוינים. ונוחכתי להרבה מיקרים של נוסעים חצופים מאד ומתרידים מאד את הנהגים. ומענין זה קורה המון מאזור יפו עד בת ים. ממש לשבת וליראות איך האוכלוסייה משתנה בהיתנהגותה. אז אני לא הייתי באותו המיקרה. אבל ראיתי מיקרים שנהגים הותקפו מילולית ופיזית. ודרך אגב נהגי קו 42 סובלים עם שינוים במסלול לעתים קרובות וליפעמים מיתבלבלים. כאחת שנוסעת המון בתחבורה ציבורית, ולכיוונים ואזורים שונים, ובכל מיני קווים אני רואה איך אנשים מיתנהגים כלפי נהגים. יש נוסעים מאד נעימים ומבינים. ויש את מי שמצא קורבן לשחרר עצבים. וכן גם אני תושבת בת ים.

  3. שפטלשטיין

    זקן טרחן,עם הרב קו אפשר לקמבן כל נסיעה .
    אפילו שפיספסת אוטובוס,ממתינים בסבלנות וכבר מגיע אוטובוס כלשהו שיקדם אותך כמעט ליעד,ואז חינם משלימים בחלופה מזדמנת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות