צפו בתיעוד: כך נמצאו ילדים בני 4 באמצע הכביש לאחר שיצאו לבדם מהצהרון

בנס הילדים לא נפגעו. בסרטון נשמעת האחראית מסבירה כי הילדים פותחים את השער. העירייה בתגובה: "המקרה נבדק והמסקנות יפורסמו בהקדם"

פורסם בתאריך: 25.6.19 13:09

שני ילדים בני ארבע ברחו מהצהרון ונמצאו כשהם משוטטים לבד בכביש. הם נמצאו באמצע כביש על ידי תושב העיר שתיעד את האירוע החמור, שבנס הסתיים מבלי שהילדים נפגעו.



"הסרטון הגיע לקבוצת הווטאספ של ההורים בגן, ואני פרסמתי אותו בפייסבוק", כך הסביר אחד ההורים, "בעקבות זה שפרסמתי את המחדל, בחר ועד ההורים של הגן להוציא אותי ואת אשתי מהקבוצה".

מי שמצא את הילדים בכביש ודאג להחזירם לגן ואף לתעד את האירוע הוא חזי ניסן, תושב שעבר במקום. "הלכתי לחנות שלי שנמצאת ליד, וראיתי שני ילדים קטנים באמצע כביש המוביל לחניה. התקרבתי אליהם ודובבתי אותם", מספר ניסן ומסביר מה גרם לו לתעד את המקרה, "תוך דקות ספורות יצאה מישהי מצוות הגן, כשהיא מסירה אחריות. זאת הסיבה שהחלטתי גם לתעד".

בהמשך, כשסיפר לאחיו על המקרה המסוכן, הופתע ניסן לגלות כי מדובר בגן של האחיין שלו. "הלכתי לחנות שלי כדי להשים אזיקונים בגדר ואז בדיעבד כשהראתי לאחי את הסרטון, גיליתי שמדובר בגן של האחיין שלי. אם לא הייתי מנסה לקשור את הגדרות, לא הייתי ישן טוב בלילה. הילדים היו לבדם דקות ארוכות, זה יכל להיגמר באסון כבד", מוסיף ניסן.

עיריית בת ים מסרה בתגובה: "מדובר באירוע חמור שלא דווח לנו בזמן אמת על ידי הצוות. המקרה נבדק כעת ביסודיות ומסקנות הבדיקה יפורסמו בהקדם".

אולם ניסן חידד, "העירייה ידעה מהמחדל כי לאחר 20 דקות הגיעו מפקחות מטעם העירייה, שאפילו ראו שאני שם את האזיקונים".

הפעילה החברתית איריס פרדלין, שהסרטון הועלה בפורום שלה, התייחסה לדברים ואמרה: "אני רואה את המקרה בחומרה רבה. זו לא פעם ראשונה שילדים יצאו מגנים בעיר בת ים. אני כועסת מאוד על כך שוועד ההורים בגן לא נותן תמיכה להורים, ואף בחר ל'להעניש' אותם על כך שדרשו את ביטחון הילדים, בכך שהוציאו אותם מהקבוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בת ימי בעל כרחי

    ברור שיעיפו אותך מהקבוצה, הרי הם תומכי השלטון הקלוקל כמובן, אוי ואבוי אם נחשוף את קלונם ברבים. טמטום!

  2. אשת חינוך

    אין ספק שהמקרה צריך להיבדק ועל הגננות לטפל בבעיה. יחד עם זאת, ההורה שפירסם בפייסבוק גרם להלהום אלים כלפי נשות הצוות ובזה אין צורך. הורים חייבים להבין שזו עבודה קשה, גם להיות הורה דורש פניות והילד לפעמים מועד ונופל. חישבו בגן כמה עיניים צריך על 12 ילדים. אין צורך להטיח בהן דברים איומים. טפלו בבעיה בכבוד. אחרת לא יישארו אנשי חינוך כלל.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הורים מטומטמים שמטאטים מתחת לשולחן בעיה כזאת. זה עלול לחזור בבומרנג

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות