חברת המועצה על המתנגדים לאירוע הגאווה: "מרחמת על ההומופובים"

מארגנת האירוע קוראת למשטרה לפעול נגד ההסתה ברשת

פורסם בתאריך: 24.6.19 17:22

אירוע הגאווה בבת ים יתקיים ביום שלישי הבא, בשעה 17:00, ברחבת הדשא מול בניין העירייה. האירוע יופק באופן פרטי על ידי חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הצעירים, קטי פיאסצקי מורג, שמבטיחה כי הוא מיועד לילדים ולכל המשפחה ויהיה פתוח לקהל הרחב.



האירוע שיתקיים ביום שלישי, מצטרף לאירוע הבכורה שהתקיים בחודש אוגוסט אשתקד, אליו הגיעו כ-150 אנשים, וביניהם גם חברי הקהילה הגאה בבת ים. האירוע הראשון נחשב להיסטורי בעבור חברי הקהילה הגאה בעיר שהצליחו להוציאו לפועל על אף ההתנגדויות. כעת, שנה לאחר מכן, מסתמן כי האירוע הפך למסורת קבועה בעיר.

"חשוב לנו שידעו שהם שווים"

חברת המועצה קטי פיאסצקי מורג, שאירגנה את האירוע מספרת כי "זו הפקה מורכבת. עד שהדברים לא נסגרו, לא פרסמתי את דבר האירוע. אני מתבשלת עם הדבר הזה כבר הרבה מאוד זמן, ולא יצאתי בהצהרות לפני".

מורג תיכננה אירוע גאווה לכל המשפחה ומספרת כי במהלך האירוע "תהיה מוסיקה טובה, עמדות איפור, פעילויות לילדים ולכל המשפחה, וכמובן שיח מאפשר. השנה הסתובבה ברשת מפה עם מוקדי האירועים ברחבי הארץ וזה הכאיב לי שבבת ים אין אף אירוע. זאת על אף שבבת ים יש בני נוער ואנשים מקהילה הגאה. חשוב לנו שידעו שהם שווים, ושאנחנו מחבקים אותם. גם בערים ירושלים, בית שמש, לוד וטבריה יש אירועי גאווה כך שאני לא רואה סיבה שזה לא יקרה גם בעיר שלנו ושנפיץ קצת אהבה ואור".

אירוע הגאווה הציבורי אינו מופק בחסות העירייה ולא ידוע אם הסיבה היא בגלל בעיית התקציב בצל הגירעון בו נמצאת העירייה. אולם מורג נשארת אופטימית. "לצערי אני מפיקה את זה כאדם פרטי ולא מתוקף תפקיד בעירייה. אני כמובן אשמח שזה ישתנה בעתיד והדעות שלי ברורות בנושא", מספרת מורג.

"אני מקווה שאנחנו מתחילים פה מסורת חשובה מאוד. בת ים זה מקום שמסוגל לחבק ולהכיל את כולם ואני מזמינה את הציבור הרחב, על גווניו, אמונותיו ובחירותיו להגיע", היא מוסיפה.

מה את חושבת על התגובות ההומופוביות שנכתבו ברשת?

"אני לא מופתעת. לצערי השיח הוא מאוד אלים ומסית. אני סומכת על משטרת ישראל שתפעל נגד הדבר הזה. אני מרחמת על האנשים שמלאים בשנאה. זה לא כיף וזה לא בריא לעור הפנים"

בתחילת החודש, צויין חודש הגאווה באירועים ומצעדים ברחבי הארץ. בתוך כך, תלו בסניף AM:PM שבטיילת בת ים דגל בצבעי הגאווה והושקה סדרת מוצרים במיוחד לקהילת הלהט"ב. לצד התגובות האוהדות, היו גם לא מעט תגובות אלימות שהופיעו ברשת בתגובה לכך.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוז ליעוד

    הבנו את המסר של קהילת ההומואים והלסביות ועוד…מקבלים אתכם כפי שאתם.תפסיקו עם המצעדים והארועים שחוסמים לנו רחובות.מספיק צפוף בכבישים ולכולנו החיים לא פשוטים וקלים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות