הגינה הציבורית: "עכברים מתרוצצים בין רגליי הילדים"

הביטו בתמונה: זו המציאות בגן הציבורי היחיד בשכונת דניאל, שסובל מהזנחה, עכברושים ויתושים

פורסם בתאריך: 20.6.19 17:49

תושב העיר שצילם ילדה ואישה היושבות על ספסל ציבורי בגן משחקים, ומתחתיו מתרוצצת חולדה, הציף את ההתמודדות של תושבי השכונה עם החולדות והיתושים בגן הציבורי היחיד בשכונת דניאל, הנמצא בין עמידר למצבה.

הורים לילדים מספרים כי ילדיהם חוזרים עם עקיצות של יתושים ופשפשים, וכי עכברושים הם דבר שבשגרה. "אני לא יודעת מה יותר גרוע, לסגור את הילדה בבית או לקחת אותה לגינה מלאת עברושים ופשפשים", אומרת אורלי לוי, אם לילדה בת חמש.



משה חיים, תושב השכונה שצילם את העכברוש, מספר: "אני גר באזור והילדה שלי הייתה יורדת כל יום לגינה הזאת. הגינה מלוכלכת והילדה הייתה חוזרת עם עקיצות בכל הגוף. אתמול ירדתי איתה, ראיתי את מצב הגינה והזדעזעתי. עכברים מתרוצצים בין רגליי הילדים. אתמול תיעדתי ילדה יושבת על ספסל ומתחתיה עכבר. זה מטורף, וזה לא המקרה היחיד, כל השכנים מספרים על העכברים והמצב התברואתי גרוע בגינה".

אילנה רון, גם היא תושבת השכונה, הוסיפה: "זאת הגינה היחידה שיש בשכונה. זה לא שיש לילדים שלנו אופציה אחרת. הגינה סובלת מהזנחה קשה. יתושים, עכברים וצואת כלבים. אנחנו משלמים ארנונה כמו כולם ואין לנו לאן לקחת את הילדים אחר הצהריים".

חבר המועצה שמעון וקנין אומר על המצב בגינה כי "בקדנציה של יוסי בכר אמרו שיש חולדות. לא יוסי הביא את החולדות, וגם צביקה ברוט לא הביא את החולדות. אבל יש לטפל בנושא בדחיפות. ילדים קטנים שהיו נוהגים לשחק בגינה מפחדים ולא רוצים לרדת לשחק יותר. הגינה נטושה והילדים סובלים. צריך להיות שם נקי ומבריק ובטח לא חולדות ועכברים".

תגובת העירייה טרם התקבלה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות