הכניסה לסטלה ביץ'

המתרחצים מתלוננים: הירידה לחוף הסטלה ביץ' מסוכנת. צפו:

בעל מסעדת הסטלה ביץ' בבת ים טוען כי פנה מספר פעמים והציע לממן מכיסו את הטיפול בשביל שהפך למפגע, אבל נתקל בסירוב. העירייה בתגובה: "הנושא בטיפול"

פורסם בתאריך: 19.6.19 13:58

מבקרים רבים בחוף הסטלה ביץ' מתלוננים על בעיה קשה של נגישות לאזור החוף. המתרחצים טוענים כי בכל פעם שהם מגיעים לחוף, עליהם לעבור דרך ירידה תלולה ומסוכנת שעלולה לגרום לפציעות ואף מונעת מאנשים מבוגרים גישה בטוחה לחוף.



חוף הסטלה ביץ' נחשב לאחד החופים הפופולאריים ביותר בבת ים. הוא ממוקם במרכזה של הטיילת והמבקרים יורדים בשביל ללא הפרעה עד לאיזור המסעדה. אולם הגישה לחוף עצמו עוברת דרך ירידה תלולה, עליה שמו לאחרונה יריעת דשא סינטטי בכדי לנסות להקל על המתרחצים להגיע לחוף.

"עד שמוצאים מקום חניה באזור הטיילת ורוצים לרדת לחוף ללא חשש, זה לא בדיוק הולך. בכל פעם אנחנו נאלצים לעזור לסבא שלי, בן 75, לרדת את הירידה הזו לחוף. בעבר לא היה פה כלום, עכשיו שמו פה איזה שטיח ירוק שברגע שאתה הולך עליו גם בן אדם ספורטיבי, ירגיש את הבורות של החוף. למה אי אפשר לעשות משהו הרבה יותר בטוח?" אומר אחד המתרחצים שהגיע לחוף עם משפחתו.

שמואל, אחד הנופשים הקבועים בחוף הסטלה ביץ' סיפר: "אנחנו רואים כל הזמן אנשים יורדים לחוף בצורה מסוכנת. פנינו פעמים רבות גם לבעלים של המקום שיסדר את זה, שישימו מדרגות או מעקות בטיחות אך הוא השיב שהעירייה לא נותנת לו כי השטח הזה באחריותם".

הבעלים של הסטלה ביץ' והקאזה, יוני עזרא, הסביר לטענתו כי: "ביקשתי מהעירייה מספר פעמים לבוא ולסדר את הירידה לחוף, לבנות מדרגות נורמליות כדי שאנשים ירדו לחוף בכיף ובבטיחות. הצעתי גם לשלם על זה, אך נענתי שאסור לי לעשות את זה כי המקום הוא רכוש של העירייה והם אמורים לטפל בזה. בינתיים שמתי מחצלת ירוקה גדולה כזאת כדי לנסות ולהקל על כל מי שבא ליהנות מהחוף בבת ים בכל הימים בחופשת הקיץ".

מעיריית בת ים נמסר: "לאחר הזנחה של שנים ועקב סערה חריגה בעוצמתה בחורף האחרון, קרס חלק מהטיילת התחתונה בסוף בחודש פברואר. בהוראת הנהלת העיר החדשה, לפני פתיחת עונת הרחצה בוצעו התיקונים הנדרשים במקום על מנת לאפשר את פתיחת החופים בזמן לעונת הרחצה. בימים אלו מבוצעות עבודות תכנון על ידי מהנדס לצורך המשך שיקום יסודי ובניה מחדש של הטיילת התחתונה, כולל המדרגות מתקציב מיוחד שהעמידה הנהלת העיר לנושא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות