שוטרים בגן דבורה

לקראת החופש הגדול: המשטרה קיימה פעילות הסברתית לילדי הגן

ילדי גן דבורה נהנו אתמול מתדריך חוויתי לקראת היציאה לחופש הגדול ולמדו כיצד להישמר מפני זרים ומחפצים חשודים

פורסם בתאריך: 18.6.19 13:13

סיום שנת הלימודים כבר בפתח והחופש הגדול קורץ לילדים בכל גיל. בתוך כך, קיימה אתמול משטרת מרחב איילון פעילות הסברתית לילדי גן דבורה בבת ים.



במשטרת ישראל מבצעים בימים אלה היערכות מיוחדת לקראת ימי החופשה והשמירה על ביטחון האזרחים ובמיוחד הילדים. בנוסף ובאופן קבוע, עוסקת המשטרה מדי יום בפעילויות למען הקהילה. זאת במטרה להדק ולחזק את הקשר בין יחידות המשטרה השונות לבין רבדי האוכלוסייה השונים.

במסגרת זו ותוך כדי ההיערכות לקראת הקיץ ויציאתם לחופשה של מאות אלפי ילדים, קיימה המשטרה פעילות הסברתית לילדי גן דבורה. הילדים קיבלו הסבר חווייתי על תפקידי השוטר וכיצד לשמור על עצמם מאנשים זרים ומחפצים חשודים.

במרחב איילון של המשטרה מבהירים כי, "פעילות זו מצטרפת לשלל פעולות הסברה חווייתיות, אותן מקיימת המשטרה בגני ילדים במהלך כל ימות השנה".

שוטרים בגן דבורה

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גורם הסיכון המרכזי לילדים בישראל הוא מכוניות – זה מה שהורג הכי הרבה ילדים לצערנו. הפתרון – מעברי חצייה מוגבהים ואזורי מיתון תנועה. גורם סיכון חשוב נוסף לילדים – טביעה – למדו אותם לשחות וגם כיצד להזהר בים – גם כשהוא שקט – יש זרמים שסוחפים פנימה – אם מתחילים להסחף צריך לשחות הצידה צפונה או דרומה – לצאת מהזרם. שמרו על הילדים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות