שקית אשפה

שכנות טובה: עזר לשכנתו להוציא את האשפה וקיבל קנס של מאות שקלים

"אני לא מבין למה קיבלתי דו"ח על שקית אשפה שלא שלי", סיפר יצחק חיים

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:06

יצחק חיים, בן 57 תושב שכונת עמידר, הבחין בשכנתו מתקשה בפינוי האשפה מחצר ביתה והחליט לסייע לה. ביום שישי בבוקר, במהלך ההכנות לשבת, ראה חיים כי שכנתו ברחוב הפלמ"ח סוחבת שקית גדולה, מלאה באשפה, לאחר שניקתה את החצר. הוא ניגש לסחוב עבורה את השקית ולהוציאה לרחוב על מנת לאפשר לעירייה לאסוף אותה.



באותו היום, בשעה 9:20, הגיע לפתח דלתו של חיים, המתגורר בקומה ראשונה בבניין ממול, פקח מטעם העירייה. הפקח טען כי חיים ליכלך את הרחוב והטיל עליו דו"ח על סך 475 שקל. כל טענותיו של חיים כי הפסולת כלל אינה שלו לא הועילו והפקח לא קיבל זאת. כאשר שאל את הפקח מדוע הגיע אליו, נאמר לו כי השכנה טענה שהזבל שייך לו.

חיים לקח לידיו את הדו"ח ונותר מופתע מהתנהגותה של שכנתו, כשהוא בסך הכל ניסה לסייע לה, והופתע גם מהתנהגותו של הפקח שהטיל עליו את הדו"ח מבלי לבדוק למי שייכת הפסולת. "לא הגיוני שאני אקבל דו"ח על לא עוול בכפי. הפסולת היא לא שלי, אני גר בקומה הראשונה ממול. אין לי חצר כפי שהפקח ראה. אז מהיכן אביא את העצים והעלים שבתוך שקית הפסולת. היה נראה כי הוא רק צריך לתת דו"ח ולא חשוב בכלל הנסיבות. לא הבנתי למה הוא הגיע אליי ולא אליה. זה שהיא קיללה אותו והשליכה את האשמה עליי, אני לא אשם בכך", סיפר חיים.

יצחק חיים סיכם ואמר: "אני נשוי לאשתי איריס המקבלת קצבה מביטוח לאומי. יש לנו תשלומים רבים לשלם כמו כל זוג. קנס של 475 שקל, שלא אני אחראי עליו, הוא משהו שאני לא מוכן לקבל. בנוסף, החוסר מקצועיות של הפקח כאן מוכחת בשנית לאחר שהשקית הייתה ברחוב הפלמ"ח 10 ולא ב-8 כפי שצויין בדו"ח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות