סמיון גרפמן. צילום: דימה (DVA)

האם הרשת ו"ארץ נהדרת" יעזרו הפעם לסמיון גרפמן להיכנס לכנסת?

כוכב הרשת הבת ימי שגם זכה לדמות ב"ארץ נהדרת", שוקל לחזור ולהתמודד לכנסת, ולהסתער על המגזר הרוסי

פורסם בתאריך: 13.6.19 16:09


כוכב הרשת הבת ימי, שהתמודד בבחירות הקודמות לכנסת עם מפלגת בט"ח – ביטחון חברתי ולא הצליח להיבחר, שוקל לשוב ולהתמודד בבחירות הקרובות. הפעם מאמין סמיון גרפמן כי יזכה לתמיכה רחבה יותר מעם ישראל, ומסביר כי "עם חיבור למועמדים נכונים, הסיכוי להיכנס לכנסת ישראל גדול יותר".



סמיון גרפמ


ן, בן 44 מבת ים, הצליח לגרוף בבחירות לכנסת ה-21, 4,618 קולות. לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-22, שיתקיימו בחודש ספטמבר, הוא אומר: "אני שוקל מאוד בחיוב לרוץ כי אני רואה שהם לא הסתדרו בלעדיי. אם הייתי בכנסת, היום הייתה ממשלה והיינו יכולים להתחיל לעבוד למען אזרחי ישראל".

בימים האחרונים צצו השמועות לגבי חיבור אפשרי עם ראש עיריית טבריה, רון קובי, על כך הדגיש סמיון: "החיבור עם רון קובי הוא טבעי מאוד. אנחנו שוקלים באמת את האפשרות לרוץ ביחד, יש כל מיני התלבטויות גם שלי וגם שלו. אחרי כל המלחמה שעשה בטבריה אני מניח שזה לא פשוט יהיה עבורו לעזוב את המקום של ראשות העיר, לכן אנחנו בוחנים את כל האפשרויות".

סמיון אשר מככב מזמן ברשתות החברתיות, התמודד לכנסת ה-21, וגם קיבל חיקוי בתוכנית ארץ נהדרת. לכן הוא חושב שהפעם סיכוייו להיבחר לכנסת הרבה יותר גדולים: "לא הייתה מודעות שאני באמת רץ, אנשים חשבו שזה בדיחה. בסיבוב הקודם אני לקחתי קולות לימין החדש של בנט ואיילת שקד ובגלל זה הם לא היו בכנסת. אני מתכוון גם לקחת קולות מאביגדור ליברמן שבגללו אנחנו הולכים לבחירות במקום לטפל בדברים החשובים באמת במדינה".

הוא הוסיף כי "כל הקלפים על השולחן ואני בוחן איחוד עם מספר מפלגות שונות כדי להשלים את המשימה שהתחלתי בבחירות הקודמות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוחני

    שמע אתה הזוי. והבחוחרים שלך יותר הזויים. 4168 הזויים. חחחח אעלק צריכים אותך בכנסת שמע אתה ליצן אמיתי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות