רמי דואני, הפקח שהציל תוכי

מרגש: פקח הציל תוכי שנתקע ברשת להרחקת יונים

רמי דואני מספר כיצד חילץ את התוכי ומתייחס גם לבעיה שמטרידה את כולם: מכת החולדות

פורסם בתאריך: 12.6.19 12:28

פקחי המחלקה הווטרינרית של עיריית בת ים, מעניקים שירותים וטרינריים לבעלי החיים בעיר ודואגים לשמור על בריאות הציבור. לפני כשבוע, התקבלה במחלקה קריאה על מקרה מיוחד – חילוץ תוכי מסוג דררה שנתקע ברשתות הפרוסות נגד יונים בבניין מגורים בעיר. רמי דואני, הפקח בן ה-36 שהוזעק למקום, הצליח לשחרר את התוכי מהרשת והציל את חייו.



דואני התנדב במחלקה הוטרינרית של העירייה כבר מגיל 12, שם טיפל במגוון נושאים שקשורים לבעלי חיים. בתום השירות הצבאי, החל את לימודי הפרא-וטרינריה והפך להיות פקח שמשרת את העיר בת ים כבר 15 שנה.

"קיבלתי טלפון מכיבוי אש שצריכים את הסיוע שלי לחלץ תוכי מרשת להרחקת יונים", משחזר דואני, "חשבנו בדרך יצירתית איך לחלץ אותו מבלי לפגוע בו. אבל ההורים של התוכי הסתובבו סביבו כל הזמן, מה שהקשה על החילוץ. לבסוף החלטנו לקחת מוט טלסקופי, להלביש עליו סכין יפנית ולהתחיל לחתוך את הרשת".

דואני עלה לגג הבניין והחל לחתוך את הרשת בעדינות כדי שהתוכי לא יפגע. בעוד שהכבאים רב"כ שלומי חכמון ורס"ל משה אללי מצוות כבאות בת ים, פרסו למטה שמיכה מחשש שהוא ייפול מהרשת וייפגע. "אני שמח שהצלחנו לשחרר אותו ללא פגע", סיכם דואני.

מתוקף תפקידו כפקח במחלקה הוטרינרית, התייחס דואני גם לבעיית החולדות בעיר ואמר: "התושבים מאכילים בעלי חיים בצורה שאינה תקנית וזורקים את הפסולת שלהם במקומות לא ראויים. בכך הם מעניקים לחולדות ומכרסמים מזון לגדול והם מתרבים. אם התושבים ישמרו על הניקיון, בעיה זו תיפתר לחלוטין". בנוסף סיפר כי "בקרוב אנחנו נפזר עמדות של שקי איסוף צואה של כלבים. ובכך נבהיר לאזרחים את המודעות לניקיון הרחובות מגללים כדי שהתושבים ילכו על מדרכות נקיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות