פקח הסיירת הירוקה ויקטור צרפתי

פקח הסיירת הירוקה הצליח ללכוד שודד טלפונים

הפקח ויקטור צרפתי מספר על המרדף אחרי החשוד והשבת הטלפון הגנוב לבעליו

פורסם בתאריך: 10.6.19 14:22

פקחי הסיירת הירוקה של עיריית בת ים עובדים בעיקר בהטלת קנסות על השחתת רכוש או השארת צואת כלבים ברחוב. אבל לפני כשבועיים, הצליח ויקטור צרפתי, פקח בן 47, ללכוד שודד טלפונים סלולריים. האיש שנתפס, כבן 30, נעצר על ידי המשטרה והוגש נגדו כתב אישום.



ביום שבת לפני כשבועיים, במהלך שעות הצהריים, שמע הפקח ויקטור צרפתי צעקות של עוברי אורח – "גנב גנב". הוא לא היסס ומיד החל לרוץ אחר החשוד. לאחר מרדף קצר, הצליח ויקטור להשיג אותו ולהשיב את המכשירים הסלולריים שנגנבו לתושבים.

"המעבר מלחלק דוחות למרדף אחר שודד מכשירים סלולריים, היה נטו מתוך אינסטיקסט", מספר ויקטור, "עזבתי את כל מה שאני עושה והתחלתי לרדוף אחריו במטרה אחת – לעצור אותו ולהחזיר לתושב בת ים בשנות ה-50 לחייו, את הסלולרי  שלו שעבורו הוא כל עולמו. מיד הזמנתי את המשטרה".

המעבר המהיר למרדף אחרי השודד לא היה זר עבור צרפתי. הוא שירת במג"ב במשך חמש שנים והתנדב גם במשטרת ישראל. "זאת לא הפעם הראשונה שלי. תפסתי לפני שבע שנים גנב שפרץ לדירה במהלך עבודתי. כשאתה בשטח, אתה רואה דברים שונים וזה רק בעקבות הניסיון הגדול שלי. המזל הוא שאני עדיין בכושר. אני נחשב הכי מהיר מכל הפקחים בעירייה".

"חשוב לי להגיד לתושבים כי יש מי ששומר עליהם", סיכם צרפתי, "גם כאשר הפקחים עסוקים בדברים אחרים, מרביתנו חיים את השטח, אם זה לשמור על האזרחים מפני ילדים סוררים בגינות השונות, ביטחון, ניקיון וכל דבר שחשוב לתושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לויקטור צרפתי אני רואה אותו הרבה עושה עבודה נפלאה .אדם עם סבלנות נענה לכל תושב ומנסה לעזור בצורה הכי טובה והחשוב מכל בנימוס וללא התנסאות.כן יירבו כמוך ויקטור

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות