צילום: Ruth Black / shutterstock.com

חגיגה לכיס: המקלט הציבורי מושכר לאירועים פרטיים תמורת תשלום

בדיקת "השקמה בת ים": מקלט ציבורי בבת ים הושכר לטובת חגיגות יום הולדת ואירועיים פרטיים תמורת מאות שקלים לכל אירוע. העירייה מאשרת: "הדבר לא חוקי והנושא ייבדק"

פורסם בתאריך: 6.6.19 17:27

תושבת בת ים השכירה מקלט ציבורי לאירועים פרטיים, תמורת מאות שקלים לכל אירוע. השימוש שנעשה במקלט נבדק בימים אלה על ידי עיריית בת ים. כך נודע ל"השקמה בת ים".

מבדיקה שנערכה על ידי "השקמה בת ים", עולה כי התושבת מציעה את המקלט לחגיגות ימי הולדת ואירועים שונים.



מדובר במקלט ציבורי שהפך בשנים האחרונות לסוג של בית כנסת, כחלק מעירוב השימושים. במקום מתקיימות תפילות והרצאות בנושא דת, טקסי הפרשת חלה וסדנאות, וכן אירועים פרטיים תמורת תשלום.

לטענת תושבים המתגוררים בקרבת המקלט במקום נערכים אירועים פרטיים רבים, בעיקר ימי הולדת לילדים. הסכום שנגבה עבור שימוש במקלט לאירועים פרטיים עומד על כ-450 שקל.

בשיחה עם "השקמה בת ים", הסבירה האחראית על הפעילות במקלט כי "אני גובה 450 שקל עבור אחזקה וניקיון. הכסף לא הולך לכיס הפרטי שלי. אני קיבלתי את המקלט לפני עשר שנים כדי לקיים בו אירועי ימי הולדת. יש אנשים שרוצים לחגוג ימי הולדת לילדים ואנחנו מעניקים להם את האפשרות".

עוד אמרה כי "בזמן האחרון אני כבר לא עושה את זה כי יש פעילויות אחות במקום. אבל מדי פעם קורה שהורים מבקשים לעשות ימי הולדת במקלט, ואני נותנת להם. הם משלמים רק עבור אחזקת המקום".

מאיר בכר, הפעיל החברתי, הפועל למען המקלטים הציבוריים בעיר, הוסיף: "לא ייתכן שייעשו במקלטים הציבוריים ככל העולה על רוחם. אחד יעשה מקלט מקווה, השני חדר כושר ואחת תשכיר במשך שנים רבות את המקלט לצורכי ימי הולדת וגובה 450 ש"ח ליום הולדת ולאירועים נוספים. אנחנו לא יודעים לאן הולך הכסף הזה ומטוב שהדברים ייבדקו במהרה".

מעיריית בת ים נמסר: "הדבר אינו חוקי והפרטים ייבדקו בהקדם. באחרונה התגלו שורת מקרים דומים שנעשו לאורך השנים האחרונות וכולם נבדקים בימים האלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים עם צרות עין……. שתעשה מה שבאלה !!! הקנאים ימותו

  2. סיגל

    אני גרה בהדדי והפכו את כל המקלטים הציבוריים לבתי כנסת. אנשים פשוט השתלטו עליהם ולעיריית בת ים לא אכפת.

  3. דני

    גם ככה המקלטנעוממד אז מה כפת שמישהי מצליחה לעשות מעט גרושים לעזור לכלכלה שלה.שכנים חארותהשהלשינו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות