עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

פרסום ראשון: שורה של מכרזים וחילופים בצמרת עיריית בת ים

מלבד הבכירים שכבר פרשו, צפויים בכירים נוספים לעזוב את תפקידיהם. החילופים בצמרת נערכים בסמוך למו"מ סביב תוכנית ההבראה ופיטורים צפויים של כ-200 עובדי עירייה

פורסם בתאריך: 6.6.19 15:17

ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, החל בשורה של מינויים והחלפה בצמרת העירייה. ל"השקמה בת ים" נודע כי מלבד העובדים הבכירים שפרשו לאחרונה, בכירים נוספים צפויים לעזוב בשבועות ובחודשים הקרובים, לבקשת ברוט. זאת, כחצי שנה לאחר הבחירות וחילופי השלטון בעיר.



בימים הקרובים צפויים להתפרסם מכרזים לתפקיד סמנכ״ל משאבי אנוש, במקום רוית מואדב שפרשה לאחרונה, ולתפקיד סמנכ״ל שירות לקוחות – תפקיד חדש שעליו התחייב ברוט במהלך מערכת הבחירות.

מכרזים נוספים שצפויים להתפרסם הם לתפקיד מנכ״ל החברה הכלכלית, במקומו של עו״ד יוסי גואטה, לתפקיד מנכ״ל החברה לתרבות פנאי וספורט לאחר שאריה ללוש סיכם עם ברוט על פרישתו וכן לתפקיד סמנכ״ל פיתוח והנדסה, בעקבות פרישתה הצפויה של זויה חת בעוד מספר חודשים.

בנוסף, יפורסמו בקרוב מכרזים לתפקידי מנהל המוקד העירוני, מנהל אגף התרבות
ודובר העיריה – תפקיד שאותו עושה מאז הבחירות מ"מ הדוברת שפרשה מתפקידה.

לדברי בכירים בעיריית בת ים מדובר בגל ראשון של מינויים, כאשר במשך הקיץ צפויה פעימה נוספת. ״המטרה היא להביא אנשי מקצוע בלבד ולא מקורבים, כמו מנכ״לית עירייה, שהגיעה ממשרד האוצר", אומר בכיר בעירייה, "יש בכירים נוספים שסיכמו עם ראש העיר על פרישה בסוף הקיץ".

עוד הוסיף הבכיר כי "בחודשים האחרונים הנהלת העיר החדשה התעסקה בעיקר בכיבוי שריפות שהשאיר השלטון הקודם במשך 15 שנים. עכשיו העסק התייצב מעט מבחינה כלכלית, והגיע הזמן להביא אנשי מקצוע שיוכלו להוציא אל הפועל את כל התכניות".

במקביל לשינויים בצמרת העירייה, צפויה בחודשים הקרובים הנהלת העיר להתחיל במו"מ עם ועד העובדים על תכנית ההבראה. כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים", במסגרת התוכנית, שאושרה על ידי הנהלת העיר הקודמת, צפויים פיטורים של כ-200 עובדי עירייה.
את המו"מ מול העובדים תוביל מנכ״לית יודפת אפק-ארזי, כאשר בסביבתו של ברוט התחייבו על מספר מפוטרים נמוך יותר.

עוד באותו הנושא:

בעקבות חשיפת השקמה בת ים: יו"ר הסתדרות המעו"ף במכתב התראה לראש העיר על פיטורי העובדים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות