כיכר המצבה בת ים

מה יעלה בגורלה של כיכר המצבה? צפו:

חברת נת"ע ממשיכה בעבודות להקמת הרכבת הקלה ובימים האחרונים החלה לעבוד ברחוב רוטשילד. האם השמועות על הריסת הכיכר מבוססות? כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 3.6.19 18:43

לפני כשבועיים דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על המשך העבודות להקמת הרכבת הקלה בבת ים והנחת המסילות ברחוב ניסנבאום. כעת החלו הפועלים לעבוד במרץ גם ברחוב רוטשילד באזור כיכר המצבה המרכזי בעיר.



בימים האחרונים טענו תושבים ברשתות החברתיות כי האנדרטה שבכיכר המגינים נהרסה לחלוטין בעקבות העבודות להקמת הרכבת הקלה. עם זאת, התמונות שעולות היום (שני) מראות תמונה שונה לגמרי. כיכר המצבה איננה נהרסה והתמונות שהופצו בימים האחרונים התבררו כלא נכונות. לפחות בשלב זה מבטיחים גורמים שמעורים בפרטים כי הכיכר לא צפויה להיהרס.

עם זאת, השדרה המפורסמת של המצבה תעבור שינוי בעקבות השיפוצים ובניית הרכבת הקלה באזור רחוב רוטשילד. לאחר בקשתה של עיריית בת ים, עשרות עצי הדקל המוכרים שבמקום יועתקו למקום חדש שהעירייה תחליט.

עבודות התשתית שברחוב רוטשילד יתבצעו במקטע שבין רחוב הרצל לשדרות העצמאות. העבודות יחלו מהשעה 22:00 עד השעה 05:00. תנועת הרכבים ברחוב רוטשילד תצומצם, אך מעבר הולכי הרגיל לא ישתנה. בנוסף לכך, יבוצעו היום עבודות בשטח האתר ברחוב יוספטל, במקטע הרחובות שבין משה שרת לדולפין. העבודות יבוצעו החל מהשעה 22:00 עד השעה 05:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרית שיר

    בושה זו אנדרטה יותר ממצבה ,סמל של בת ים, נראה שבקרוב יורידו גם את כיכר סטרומה שמנציחה את המעפילים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המצבה. הגיע הזמן לשנות את הכניסה לעיר. להוריד את המצבה ולרענן אתת המראה במשהו יפה יותר

  3. משי

    חברה ארורה אשר שומרת את התוואי-בפועל במחשכים ע"מ שלהאזרח הקטן לא יהיה מספיק זמן להתארגן למחאה במידת הצורך. בושה למדינת ישראל. איפה השקיפות ?? איפה הפיצוי לבעלי-עסקים בתוואי ??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות