זוכרים שהספידו את מתחם הסאנסט ביץ'? כך הוא נראה

אלפים הגיעו למתחם, שאמור היה להיפתח בקיץ שעבר. בעלי העסקים אומנם מעודדים אבל עדיין ממתינים לטיפול בליקויים שנותרו

פורסם בתאריך: 2.6.19 17:02

אלפי מבקרים פקדו את מתחם הסאנסט ביץ' אתמול (מוצאי שבת). המתחם החדש אמנם הכניס חיים לעיר והוציא אלפים מבתיהם, אולם יש מי שטוען כי על העירייה לעשות יותר כדי להבטיח את הצלחתו של המקום.



שנתיים של הכנות נדרשו לפתיחת מתחם הסאנסט ביץ' החדש, בצד הדרומי של טיילת בת ים. את המפתחות קיבלו בעלי העסקים כבר בחורף 2018, אלא שהעבודות לבניית דק העץ המחבר בין בת ים לראשון לציון, והמגדל שנבנה בסמוך למתחם, הפכו את המקום לאתר בנייה.

בקיץ של השנה שעברה רבים הספידו את המתחם. אחרי הכל, בעקבות תהליכים ביורוקרטייה ארוכים בעלי העסקים במקום החמיצו את העונה החמה, שהייתה אמורה להיות עונת השיא. המקום זכה לכינויים "מתחם רפאים" ו"אכזבת המשקיעים", אלא שביום שבת האחרון, עם פתיחת עונת הרחצה לקראת קיץ 2019, המתחם נראה עמוס במקרים ושוקק חיים עם כ-3,000 מבקרים.

המתחם שממוקם בחוף הדקלים נבנה צמוד למסלול ההליכה החדש, המשתרע לאורך של 2.5 קילומטרים, ומחבר בין חופי בת ים לחופי ראשון לציון.

בין העסקים הרבים במתחם, גם נרשמו בר-מסעדה "תלסה", שאליו הגיעו מבקרים רבים. שמעון שמעונוב, אחד הבעלים, מספר: "מאות מבלים הגיעו לתלסה בסוף השבוע האחרון, כחלק מהבילוי שלהם במתחם ובחוף הים. אנחנו, כמובן, ערוכים לעונת הקיץ ומזמינים את כולם להגיע. אמנם ההמתנה לפתיחת המתחם התארכה קצת יותר מהצפוי, אבל זה רק היה עניין של זמן".

יחד עם זאת, למרות שבסוף השבוע האחרון בעלי העסקים נשמו לרווחה, עדיין נשמעה ביקורת כלפי העירייה. "זה נכון שהמתחם מאוד מצליח ואלפי מהבקרים הגיעו, אבל היו יכולים להגיע הרבה יותר אנשים", טען אחד מבעלי העסקים במקום, "העירייה פוגמת בהצלחת המתחם למרות שמדובר גם בהצלחה שלה. באמצע השבוע התאורה לא תמיד עובדת ואנחנו נמצאים בחושך מוחלט. בנסוף, יש כאן בלטות שבורות ובולטות והן מסכנות את המבקרים. היו הבטחות גדולות של העירייה לבעלי העסקים, כמו מזרקה והבטחה למציל לאורך כל הקיץ, גם באמצע השבוע ואנחנו עדיין מחכים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות