מעונות סטודנטים בבת ים. הדמיה: הדמיה: גל אור פישביין אדריכלים

בשורה לצעירים: 217 יחידות דיור לסטודנטים ייבנו בבת ים

בתכנון: 12 קומות, חדר כושר על הגג וקומת מסחר

פורסם בתאריך: 26.5.19 17:03

עיריית בת ים תקים מעונות לסטודנטים בעיר. כך הודיע היום (ראשון) ראש העיר, צביקה ברוט. "הקמת מעונות הסטודנטים הוא אינטרס עירוני", מסר ברוט, "העירייה בראשותי תמשיך לפעול על מנת למצוא פתרונות דיור למשפחות הצעירות ולצעירים בכלל".



המעונות ייבנו בחלקה הדרום-מערבי של העיר, הכולל מגדלי מגורים, מלונות, שטחי מסחר ומבני ציבור.

במסגרת הפרויקט ייבנו 217 יחידות דיור לסטודנטים, במבנה של 12 קומות, בנוסף לשתי קומות מרתף ומחסנים. קומת הקרקע תשמש למסחר ופנאי לקהילת הסטודנטים ועל גג המבנה יוקם חדר כושר מרווח ומאובזר, מועדון וקפיטריה. את הפרויקט מתכננת חברת "גל אור פיישביין אדריכלים", והוא מאופיין בסגנון עכשווי, נוח ופונקציונאלי.

הדמיה: גל אור פישביין אדריכלים

בעירייה מוסיפים כי בנוסף למעונות הסטודנטים, מבוצעים ברחבי העיר מספר פרויקטים נוספים שמטרתם לענות על הצורך לדיור בר השגה לצעירים ולאזרחים ותיקים, ולמשוך לעיר משפחות צעירות ומשפרי דיור.

"מדובר בבשורה משמעותית שאנו מביאים לעיר", מסר ברוט, "הקמת מעונות הסטודנטים הוא אינטרס עירוני-ציבורי. דיור בר השגה יאפשר לסטודנטים להתרכז בלימודים ולהשקיע את זמנם בלהצטיין, הם יביאו רוח צעירה, רעננה ותוססת, יחזקו את המסחר בעיר ונבטיח כי שילובם בעשייה הקהילתית ילך ויעמיק. אני מאמין כי בהמשך הדרך הם ימצאו בבת ים מקום להשתקע בו, ובכך יהוו עוגן חשוב לפיתוחה ושגשוגה של העיר גם בעתיד".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות