אסתר פירון וצביקה ברוט בקנדה
אסתר פירון וצביקה ברוט בקנדה

צביקה ברוט לתקשורת הקנדית: תקרית אנטישמית במהלך הביקור בטורונטו

ראש העיר צביקה ברוט ומחזיקת תיק החוץ אסתר פירון, יצאו לקנדה כדי לגייס כספים. גורמים סיפרו כי במהלך הביקור צעיר תקף את ברוט וכינה אותו "יהודי מסריח"

פורסם בתאריך: 22.5.19 19:01

ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, הותקף בסיורו בקנדה על רקע אנטישמי. עובר אורח ניגש אליו, כינה אותו: "יהודי מסריח" ולאחר מכן דחוף אותו. ברוט שהתראיין היום (רביעי) לתקשורת הקנדית סיפר על התקרית.



ברוט יצא לטורונטו שבקנדה יחד עם מחזיקת תיק המוניציפלי והחוץ, אסתר פירון. השניים לוקחים חלק בצעדה השנתית למען ישראל, במטרה לגייס כספים לעיריית בת ים.

התקרית אירעה במהלך סיור אשר ערך ראש העיר בשני בתי ספר יסודיים, שלאחריהם אמור היה להשתתף יחד עם פירון בארוחת ערב בהשתתפות אחד התורמים המרכזיים. גורמים סיפרו ל"השקמה בת ים" כי מעט לאחר הסיור בבתי הספר, כשיצאו ברוט מהרכב שהסיע אותם, ניגש לעבר ברוט צעיר מקומי, דחף אותו וקרא לעברו: ״יהודי מסריח, יהודי מטונף, צריך להוציא אתכם מפה״.

אותם גורמים הוסיפו כי ברוט ניסה ללכת אחרי הצעיר ואף הספיק לצלם אותו מרחוק, אבל הצעיר הספיק להסתלק מהמקום. לאחר התקרית, ברוט ופירון המשיכו כמתוכנן בסדר היום בשורת הפגישות, והם צפויים לחזור מחר לישראל.

לפני חזרתו לישראל, אמר ברוט: "אסתר פירון ואני הגענו כדי להודות לפדרציה על ההשקעות שלה בבת ים ולהביא פרויקטים חדשים לעיר. לא צריך להתרגש מהתקרית הזו. התשובה הטובה ביותר שלנו היא בחיזוק הקשר עם הקהילה היהודית הגדולה והפעילה שיש פה, אשר תומכת ללא הפסקה במדינת ישראל, ושום גורם אנטישמי לא יוכל לעצור את העשיה האדירה הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחזיקת תיק החוץ? מה זה ממשלה? בחיים לא היה תפקיד כזה. של צ'ופרים…..

  2. ש.

    מה תפקיד מחזיקת חוץ בעיריה? ראשי הערים כבר לא יודעים איך לספק תעסוקה לקרובים ולחברים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות