shutterstock.com / Africa Studio ילדים משחקים
shutterstock.com / Africa Studio

המחירים והשעות: החלה ההרשמה לקייטנות הקיץ

לאחר ימים סוערים ואי וודאות, הוחלט על הנחה במחירי הקייטנות

פורסם בתאריך: 16.5.19 13:00

לאחר הסערה שהתחוללה בימים האחרונים סביב התשלום לקייטנות קיץ 2019, נחשף כעת כי המחירים יהיו זולים בכ-20 אחוזים מהקיץ שעבר. ההרשמה כבר החלה וניתן לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של החברה לתרבות פנאי וספורט. כמו כן, ניתן להירשם במתנ"סים הפזורים ברחבי העיר.



בימים האחרונים ניסו הורים רבים לקבל לידיהם את טפסי ההרשמה לקייטנות הקיץ הקרוב ולברר מהם המחירים המדויקים לרישום. אולם בעיריית בת ים שמרו על עמימות בנושא. יו"ר ועד ההורים בבת ים, ורד דנינו, פנתה אתמול (רביעי) להורים רבים ברשתות החברתיות והציעה לא להירשם לקייטנות הקיץ עד אשר יפורסמו המחירים הסופיים.

לאחר פנייתה של דנינו, הודיעו בעירייה כי השנה תהיה הוזלה של כ-20 אחוזים במחירי הרישום לעומת אשתקד. מחיר הקייטנות במחזור הראשון מהשעה 07:30 ועד 13:00 בצהריים יעמוד על 689 שקל, בעוד שבשנה שעברה היה המחיר 861 שקל. כלומר מדובר בהנחה של 172 שקל.

קייטנה במסלול הארוך, מהשעה 07:30 ועד 16:00 בצהריים תעלה להורים 1,122 שקל. כעת נחשף כי בימים אלה, ולאחר פגישה שהתקיימה אתמול, מנסים גורמים בעירייה באמצעות החברה לתרבות פנאי וספורט וועד ההורים להאריך בחצי שעה את הקייטנות, כך שהן יסתיימו בשעה 16:30. עם זאת, הדבר טרם אושר.

בעירייה מעדכנים כי אם אכן תאושר התוספת של חצי שעה לקייטנה, לא תהיה תוספת במחיר.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב אמר כי "הנהלת העיר הנוכחית עשתה כל מאמץ על מנת להקל על ההורים ולהפחית את מחירי הקייטנות. מדובר בחיסכון משמעותי של 172 שקל לילד. כעת אנו עושים ניסיון נוסף להקל על ההורים, ואנחנו מקווים שזה יצלח. בכוונתינו להאריך את הקייטנות בחצי שעה, עד השעה 16:30".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות