ילדה עם מצלמה shutterstock.com / In Green
ילדה עם מצלמה shutterstock.com / In Green

המרכז למשפחות: סדנת צילום לאחים לילדים עם צרכים מיוחדים

הפרויקט החדש נועד לתת תמיכה לאחים שמתמודדים גם הם עם מציאות מורכבת

פורסם בתאריך: 18.5.19 12:23

בעוד כשבוע עתיד להפתח במרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, קבוצת פוטותרפיה – תרפיה בצילום. הפעילות מיועדת לגילאי 8-12 ובה ישתתפו אחים לילדים עם צרכים מיוחדים.

המרכז למשפחות שברחוב הגליל 6 בבת ים, מפעיל שירותים רבים למשפחות ולילדים ועושה זאת בחינם, ללא כל תמורה. המרכז פועל למען רווחתם של משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים ונועד להקנות לילדים ולמשפחותיהם מענה חברתי, תרבותי ורגשי בשעות אחר הצהריים.



המרכז מספק חוגים, סדנאות וכלים רבים להתמודדות היום יומית. בין הפעילויות ישנן קבוצות תמיכה, הרצאות, ימי כיף, ימי הפגה ופעילויות הסברה ברחבי העיר.

שמחה אזולאי, אם לילדה עם צרכים מיוחדים מספרת על ההתמודדות בחיי היום יום: "יש לי בן נוסף בן 10. ההתמודדת כאח לילד עם צרכים מיוחדים היא מאתגרת. האח השני מקבל את מלוא תשומת הלב, הרבה דברים שלא מותרים לאח אחד מתקבלים בסלחנות אצל האח השני. גם ילדים בוגרים ומכילים מאוד צריכים עזרה וכלים רגשיים ואני מברכת על היוזמה. האמת היא, שלבד לא היה לי את הכסף לעשות זאת".

המשנה לראש העיר, רחל גידרון, ומי שפעילה במרכז למשפחות אמרה: "כחלק ממנהיגות הורים, אגיד שהשנה היא שנת מפנה במרכז. הפעילות של המרכז בשיאה ואנחנו עתידים לחנוך בקרוב בית למרכז שלנו. למרות הקושי הכלכלי בעירייה אנחנו זוכים מהנהלת העיר החדשה לעידוד ותמיכה במרכז. קבוצת התרפיה הנפתחת היא חלק ממכלול שלם של המרכז עליו אנחנו מאוד גאים. זהו חלק מהחזון, ההולך ונבנה – להפוך את המרכז לבית של המשפחות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות