מדורת ל"ג בעומר
מדורת ל"ג בעומר

אש אש מדורה: היכן מותר להבעיר מדורות ברחבי בת ים?

לקראת חג ל"ג בעומר שיתקיים בשבוע הבא, מפרסמת עיריית בת ים רשימת מגרשים בהם מותר להדליק מדורות והנחיות לבטיחות אש לתושבים. אילו המקומות המורשים:

פורסם בתאריך: 14.5.19 12:38

בשבוע הבא, ביום רביעי נציין ברחבי הארץ את חג ל"ג בעומר עם שלל מדורות ופיקניקים. כמו בכל שנה, מפרסמת עיריית בת ים היכן מותר להבעיר מדורות והוראות בטיחות אש לתושבים. פקחי העירייה שיסיירו במהלך ערב החג יטילו קנסות כנגד מבעירי מדורות שלא במקומות המותרים.



לאורך כל השנה פועלת עיריית בת ים לטיפוח, תחזוקה ושדרוג גינות ציבוריות ברחבי העיר. בכדי שכלל תושבי העיר יוכלו להנות מעיר יפה, נקיה ונעימה, מדגישים בעירייה שעל כל התושבים לדאוג לשמירה על הניקיון וכי אין להדליק אש ומדורות במקומות שאינם מורשים לכך כמו גם בחופי הים ובגינות הציבוריות. כמו כן, הציבור מתבקש לא לעזוב את מתחם המדורה לפני כיבוי מוחלט של האש.

במהלך ערב החג יסיירו פקחי העירייה בגינות ובחופי הים ויוודאו שאין הבערת אש במקום. קנסות כבדים יוטלו כנגד מבעירי מדורות שלא במקומות המותרים לכך. במקביל, הפיקוח והשיטור העירוני יקיימו סיורים במגרשים ובאתרים המותרים להבערת מדורות, ויוודאו שהחוגגים שומרים על בטיחות אש.

אילו המגרשים שבהם ניתן להבעיר מדורות בל"ג בעומר:

רח' הגיבורים 33: בחלק האחורי.

חוף שירת הים: במגרש החניה בחוף הנפרד.

חוף הדקלים: במגרש החניה.

חוף תאיו: במגרש החניה.

רחוב הים: במגרש הריק.

רחוב דליה 6: בחלק האחורי.

הכביש החדש שמחבר לראשל"צ: במגרשים הפנויים מאחורי בניין אלקטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות