קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל

לראשונה: עיריית בת ים תקים ועדה לקידום מעמד האישה

מועצת העיר צפויה לאשר את הקמת הוועדה שתהיה כפופה לעירייה. קטי פיאסצקי-מורג: "הצבת אמות מידה חדשות בעיר בת ים"

פורסם בתאריך: 13.5.19 11:23

לקראת ישיבת המועצה הקרובה בחודש הבא ב-5 ביוני, יעלה להצבעה אישור הקמת ועדה לקידום מעמד האישה, שתהיה כפופה לעיריית בת ים.



הוועדה צפויה לפעול לצד מועצת הנשים בבת ים, שהוקמה לפני 15 שנה, כאשר הפעילות עצמה לא קשורה לעירייה. הוועדה לקידום מעמד האישה תורכב מגורמים מקצועיים, מחברי מועצה ומנציגי ציבור. היא צפויה לטפל בנושאים כמו מניעת הטרדות מיניות, צמצום הפערים בין נשים לגברים ובהתווית מדיניות בכל הקשור לנושאים מגדריים. כמו כן, היא תפגיש בין כל הגורמים העוסקים בעניינים של קידום מעמד האישה בעיר, בהם נציגות של מועצת הנשים, הממונה על ההטרדות המיניות בעירייה, יועצת ראש העירייה בנושאי קידום מעמד האישה ועוד.

חברת המועצה ומחזיקת תיק למען קידום האישה בעירייה, קטי פיאסצקי-מורג, מסרה בעקבות המהלך: "אני רוצה להודות לראש העירייה, צביקה ברוט, על שעמד במילתו ומאפשר לי, כמחזיקת תיק קידום מעמד האישה, להקים את הוועדה החשובה הזאת לראשונה בעיר. הוועדה היא הצבת אמות מידה חדשות בעיר בת ים בתחום שבשנתיים האחרונות עובר מהפיכה ברמה הבינלאומית".

עוד הוסיפה כי "הוועדה תוקם לאחר יותר משנתיים של קמפיין ה-ME TOO נגד הטרדות מיניות שסחף את כל העולם. בועדה יועלו נושאים למען קידום מעמד האישה ותהיה פתוחה גם לגברים על מנת שיהיה מאבק משותף יחד עם הגברים והנשים למען זכויות האישה. הוועדה תגן על העובדות של עיריית בת ים והיא תהיה להם פה ובנוסף יהיו שיתופי פעולה עם ארגונים רבים למען זכויות הנשים בישראל בכל התחומים. זו ועדה שלא קיימת בכל עירייה ומבחינתי היא ועדה שחייבת להיות חובה בכל רשות מקומית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות