נפטר אמנון נגר, המציל האהוב והמוכר מבת ים

פוליטיקאים, אישי ציבור ולא מעט תושבים, היו מגיעים לסוכה של נגר על החוף הסלע. רבים מהם הוכו בצער ובהלם: "בת ים איבדה את אחד האנשים האהובים והטובים בעיר"

פורסם בתאריך: 1.5.19 15:50

הלם בקרב לא מעט מתושבי בת ים: אמנון נגר, המציל המוכר מחוף הסלע, נפטר היום (רביעי), לאחר מאבק במחלת הסרטן. נגר, בן 62 במותו, השאיר אחריו אישה ושלוש בנות.



במשך 30 שנה היה נגר, המתגורר בעיר, אחת הדמויות המוכרות והאהובות על החוף. המציל שהתחבב על כולם, כאשר לא מעט פוליטיקאים היו פוקדים את סוכת המציל שלו, יושבים, נרגעים, משוחחים. אלא שבקיץ שעבר הוא חלה ובאחרונה התדרדר מצבו.

שלומי לחיאני, לשעבר ראש עיריית בת ים, היה אחד האנשים הקרובים לנגר, שנהג להגיע לסוכת המציל כמעט מדי יום.  "זה רגע מאוד קשה עבורי״, אמר לחיאני שהוכה בצער ובהלם ממות חברו.

סגן ומ"מ ראש העירייה, ויקטור טל, סיפר: "הוא היה האדם הכי אהוב בחוף. אירח אנשים בסוכת המציל, ומי לא הגיע לשם? פוליטיקאים, אישי ציבור, כולם אהבו להיות לידו. גם אני אהבתי לבקר בסוכה להיות איתו, אדם שקט, צנוע וטוב לב. אני בהלם. כשאני התמודדתי עם המחלה הארורה הוא היה לצדי, חיזק ותמך. גם אני הייתי בטוח שייצא מזה. בת ים איבדה את אחד האנשים האהובים והטובים בעיר".

המשנה לראש העירייה, איציק דריקס, מכר ותיק של נגר, סיפר: "בהתחלה היינו אופטימיים, אך בחודשים האחרונים התחילה הידרדרות. הוא היה אדם אהוב ואהוד מאוד, ספורטאי ומציל למופת. הוא תמיד כיבד את כולם והגיע לפני העבודה לבניין העירייה להגיד שלום".

הלוויתו של נגר תתקיים היום, בשעה 17:00, בבית העלמין חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות