יום השואה בבת ים: זיכרון בסלון גם בבניין העירייה

גם השנה יתקיימו מפגשי "זיכרון בסלון" שבהם ייקחו חלק ניצולי שואה שיביאו את עדותם. בשנה שעברה התקיימו בעיר 40 מפגשי "זיכרון בסלון"

פורסם בתאריך: 28.4.19 12:09

במסגרת אירועי יום הושאה, יתקיימו בבת ים מפגשי "זיכרון בסלון", בהשתתפות ניצולי שואה. באירוע המרכזי יתקיים בבניין העירייה, בהשתתפות ניצול השואה משה פרימרמן וראש העירייה, צביקה ברוט, בערב יום בשואה (רביעי), בשעה 21:00.



אירועי יום השואה ייפתחו ביום רביעי הקרוב, ויכלולו מלבד הטקסים גם מפגשים אישיים במסגרת פרויקט "זיכרון בסלון", המתקיים כבר שנים בבת ים. זאת, כאשר בשנה שעברה התקיימו 40 מפגשי סלון בעיר. גם השנה ניצולי שואה יתארחו בבתי תושבים או יארחו בבתיהם, ויספרו את סיפוריהם ואת עדותיהם מהזוועה והאימה.

השנה, עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים בעיר תקיים מפגש בהשתתפות  ראש העירייה, צביקה ברוט, וחברי מועצת העיר בבניין העירייה. האירוע יתקיים בערב יום השואה, ובמסגרתו ייספר את סיפורו ניצול השואה משה פרימרמן. המפגש יהיה פתוח לתושבים.

בתוך כך, בעיריית בת ים מזמינים את התושבים לקיים בבתיהם אירוע "זיכרון בסלון". תושבים שמעוניים לקבל עזרה בתכנון, רישום או כל דבר נוסף, יוכלו לפנות למרכז הצעירים בטלפון: 03-5061838 או במייל כאן.
פרטים נוספים ניתן למצוא גם באתר כאן.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות