צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

הפעיל החברתי מבת ים נלחם בקבוצת הפייסבוק בעקבות פוסט על התנהגות מינית של בת 4

המלחמה של דור אלגרבלי ותגובות הגולשים שזעזעו אותו

פורסם בתאריך: 24.4.19 17:33

דור אלגרבלי פעיל חברתי, בן 29 מבת ים, הכריז מלחמה על קבוצת הפייסבוק "כל התשובות נכונות", בעקבות פוסט שפורסם המתאר התנהגות מינית של ילדה בת 4.

קבוצת הפייסבוק המונה 21 חברים, מהווה כר פורה להחלפת מידע. אלא שהשבוע נחשף אלגרבלי לפוסט שכתבה אחת מחברות הקבוצה שביקשה להתייעץ עם הגולשים בנושא רגיש במיוחד. היא תיארה סיטואציה מינית של ילדה בת ארבע שעליה השגיחה. אלגרבלי נדהם מהתוכן, ולא פחות מהתגובות לפוסט. לטענתו הוא מיהר לעדכן את מנהל הקבוצה אבל אז הוא נחסם.



את הפוסט כתבה גולשת שהתייעצה עם החברי הקבוצה על אירוע שקרה לה בעת ששימשה כשמרטפית על שתי ילדות בנות ארבע, כאשר היא מפרטת התנהגות מינית של אחת מהן. בין התגובות שקיבלה הגולשת, היו כאלה שהעניקו עצות מקצועיות, אחרים ייעצו לה לגשת למשטרה והיה גם מי שכתב: "למה שלא תצטרפי אליה?".

אלגרבלי טוען כי לאחר שפנה למנהל הקבוצה בבקשה להסיר את הפוסט, הוא נחסם. "היום נתקלתי במשהו מזעזע. משתמש פרסם שאלה מאוד רגישה בנושא ילדים ואוננות. התגובות שם היו מזעזעות, חסרות אחריות ובסיס", כתב אלגרבלי בפייסבוק, "וכשביקשתי להוריד את הפוסט נחסמתי. אני מבקש מכל מי שמכיר אותי בבקשה לשתף את שהפוסט הזה עד שנגיע לאדם המנהל את הקבוצה שמאפשר לאנשים לקבל מידע מסוכן ומטעה אותו הם עלולים ליישם על ילדיהם".

ממנהל הקבוצה נמסר בתגובה: "'כל התשובות נכונות'" היא קבוצה שבה גולשים חולקים את חוויותיהם ומנהלים דיונים על נושאים שמעסיקים אותם בחיי היומיום. הקבוצה אינה מיועדת לייעוץ מקצועי מכל סוג שהוא והדבר מובהר ומוזכר בחוקיה. כל פוסט המועלה בה מיועד להתייעצויות אישיות בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות