שלט המורה על חניה רק לציבור הדתי בחוף בבת ים
צילום: מייזי אליאש

דרישה: להחזיר את החניונים הפרטיים בחופים לעירייה

האם זהו סופם של החניונים הפרטיים בחוף הים? הצעה לסדר של חבר המועצה שמעון וקנין מבקשת לא לחדש את פעילותם של החניונים הפרטיים

פורסם בתאריך: 16.4.19 13:09

חבר המועצה שמעון וקנין יזם הצעה לסדר שתעבור להצבעת חברי המועצה בישיבתם הקרובה, ולפיה בתום החוזים של מפעילי החניונים הפרטיים בחופי בת ים לא יחודשו החוזים והשטחים ישובו להיות באחריות עיריית בת ים.

על פי ההצעה, החניונים הממוקמים כיום בטיילת בת ים אשר גובים תשלום בכניסה ייסגרו, ובמקומם תהיה חניה פתוחה לכלל הציבור. עוד לפי ההצעה המדרכות ייצבעו בכחול-לבן, מה שיוביל לכך שתושבי בת ים שברשותם תו חניה יוכלו להחנות את רכבם בדרכם לים ללא עלות, ואילו תושבי חוץ ייאלצו לשלם עבור החניה, כפי שהנהיגו ערים רבות כמו הרצליה וראשון לציון. כיום הסכומים נעים בין 20 ל-35 שקל לכניסה לחניון, גם עבור תושבי בת ים.



"הנושא היה בראש מעייני כל הזמן, וחיכיתי לרגע שבו יסתיימו החוזים של המפעילים. רק עכשיו, בשנת 2019, יש לנו את היכולת ליישם ולהסדיר את נושא החניה בחופי בת ים, שהיוותה בעיה רבה", מסביר וקנין מדוע העלה את הנושא, ומוסיף: "אין שום השקעה כספית של העירייה. החניונים הללו הופעלו על ידי מפעילים פרטיים שדרשו דמי כניסה גבוהים לכלל הנהגים, ובהם גם תושבי בת ים ונהגים נכים. לא פעם נשמעו תלונות רבות על היחס ועל הסכומים שהוכפלו מפעם לפעם".

וקנין מסביר כי אם ההצעה לסדר שהגיש בנושא תתקבל, "העירייה תרוויח פעמיים כשתאפשר לתושבי בת ים לחנות בחינם בקרבת החוף, כפי שעשו גם בראשון לציון. התושבים ייהנו מחניה חינמית, ובד בבד העירייה תרוויח כסף כשתושבי החוץ ישלמו באמצעות אפליקציית פנגו. נהג אשר לא יסדיר את החניה שלו עם תו תושב או פנגו יקבל דוח אשר גם הוא יהווה הכנסה לעירייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישהו

    ומה קורה עם חניונים אחרים של בנינים פרטיים ברחבי העיר שהשתלטו עליהם?תעשו בדיקה ותגלו….
    אם עשיתם עבודה תעשו עד הסוף.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות