מוטי בוסקילה (צילום: פרטי)
מוטי בוסקילה (צילום: פרטי)

מפלגת ש"ס מחזרת אחרי מוטי בוסקילה: "מבכירי הפעילים בארץ"

אחד הפעילים החברתיים הבולטים בעיר, ומי שהיה עוזרו האישי של יו"ר ש"ס בבת ים קיבל הצעות מפתות להצטרפות למפלגה הדתית.  בסיעת ש"ס המקומית: "הוא יישאר איתנו בבת ים"

פורסם בתאריך: 14.4.19 18:42

אחד הפעילים המוכרים בבת ים ויו"ר עמותת החסד "חסדי יוסף", קיבל בימים האחרונים מסרים והצעות להצטרפות למפלגת ש"ס, כך נודע להשקמה בת ים.

בוסקילה בן ה-41, נחשב לאישיות מוכרת בקרב הציבור הדתי בעיר. במשך 18 שנים שימש בוסקילה כעוזרו של הרב הראשי של בת ים אליהו בר שלום, ובעשרים השנים האחרונות היה צמוד ליו"ר ש"ס בבת ים, רפי ברנז.



כעת, פחות משבוע לאחר הבחירות לכנסת ה-21, ולפני הרכבת הממשלה, נשלחו לעברו של בוסקילה מסרים מחברי הכנסת. בכירים בהנהגת ש"ס מספרים כי ח"כ ינון אזולאי וח"כ מיכאל מלכיאלי הציעו לבוסקילה לשמש כעוזרם הפרלמנטרי.

"זה לא סוד וגם לא דבר חדש שחברי כנסת מבקשים שמוטי יצטרף לצוות שלהם", מספר יו"ר ש"ס בבת ים רפאל ברנז ."כל עוד זה תלוי בי, הוא יישאר איתנו בבת ים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מטעם ש"ס לא הכחיש את הפנייה ואמר: "מוטי הוא איש מקצוע מעולה. הצעתי לו להצטרף לצוות שלי כי הוא יעיל ומקצועי מאוד, אין הרבה אנשים כמוהו. אשמח אם יצטרף אלינו ובכל מקרה אחזק אותו בכל מה שיבחר לעשות".

"בוסקילה מבכירי הפעילים בארץ, הוכיח את נאמנותו במשך שנים, קיבל בעבר הצעות לתפקידים וכך גם בימים אלו. אריה דרעי יודע בדיוק איזו עבודה שקטה מוטי עשה בקמפיין ועושה תמיד, לכן הוא מאוד מוערך. הדלת שלו תמיד תהיה פתוחה אצלנו". הוסיפו גורמים בכירים בש"ס על השידוך האפשרי.

נכון לכתיבת שורות אלה, מוטי בוסקילה סרב לחשוף האם יקבל לבסוף את ההצעות אך רמז כי הוא לא מקבל ההחלטות היחידי.

"מחמיא לי מאוד לקבל את ההצעות האלה, אך עדיין לא החלטתי על צעדיי. טוב לי איפה שאני נמצא כרגע, הצלחת ראש העיר וש"ס בבת ים חשובה לי באופן אישי, אציג את הדברים גם בפניהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות