מדוע העירייה חילקה ביום שבת קנסות בשטח הנטוש?

לא מעט מטיילים ומתרחצים הופתעו לגלות את הדוחות שחולקו למי שהחנה בשטחי העפר

פורסם בתאריך: 14.4.19 16:31

ביום שבת האחרון מזג האוויר הקייצי הוציא תושבים רבים מבת ים אל החופים ולא מעט מהם נאלצו להחנות את רכבם במקומות מרוחקים ובחולות עם סלעי כורכר בצד הדרך. ואולם, כששבו לרכבים גילו כי הפקחים נתנו להם דוחות וקנסות על עבירות חניה בסכום של 250 שקל לכל דוח.



שטח החולות נמצא בסמוך לחוף תאיו ומתרחצים רבים נאלצו להשאיר בו את רכבם בשל מצוקת החניה באזור. אחד מהמבקרים בחוף ביום שבת, סיפר ל"השקמה בת ים": "טיילתי עם הרכב בחולות, בשלב מסויים החנתי את הרכב בשביל עפר, על גבעה שמשקיפה על החוף, באזור שכולו חולות, לא דומה לגן ציבורי או לחניון מסודר. כשחזרתי וראיתי שפקחים חילקו דוחות לא הבנתי איך הם בכלל הגיעו לכאן ולמי בדיוק הפרעתי. התחושה הייתה שעיריית בת ים, שנמצאת במצוקה כלכלית, מחפשת כל דרך להכניס כסף, ומחפשת אותו גם על הגבעות. כתושב בת ים זה נראה לי התעמרות בתושבים".

אחת המבקרות סיפרה: "כאשר עליתי מהחוף לכיוון המכוניות, נדהמתי לגלות שיש פתקים לבנים על כל השמשות. התקרבתי לרכבים וראיתי שנתנו לנו דוחות על כך שחנינו כביכול בשטח של גינה ציבורית. אפשר לראות בתמונות, איפה בדיוק מדובר פה על גן ציבורי? העיקר לעשוק את האזרח?".

מבקר נוסף טען: "למה הם לא שמו את הדוח על השמשה, עוד כותבים לנו שהדו'ח יישלח הביתה? הם חצופים. גם לא חנינו במקום שאסור לחנות וגם קיבלנו דו'ח על כלום".

מעיריית בת –ים נמסר: "במקום קיים שילוט האוסר על החניה, דבר המחייב רישום דו"ח. החנייה מותרת אך ורק היכן שמתיר החוק ובמקומות שהוכשרו לכך, ולא אחרת. יש לציין כי לכל נהג שקיבל דו"ח, עומדת הזכות להגיש ערעור או להישפט על העבירה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רובי

    הפקחים של עירית בת ים
    עושים דוחות היכן שבא להם. הקופה זקוקה לכסף על חושבון התושבים.

  2. המלאך

    עירייה מניקים מחפשים להכניס כסף לקופה הריקה .ודופקים דוחות חניה לא הגיוניים. אפילו בהדדי רח' צדדי שרק מי שגר שם חונה והחניה לא מפריעה לאף 1 באים לדפוק דוחות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות