הבחירות בבת ים: מי ניצח ברמת הנשיא ואיפה ש"ס כיכבה?

הליכוד הובילה על מפלגת כחול-לבן ברוב השכונות בעיר, אבל היו גם כמה קלפיות שהפתיעו. כנסו לגלות למי הצביעו השכנים שלכם

פורסם בתאריך: 12.4.19 10:32

הבחירות לכנסת ה-21 שנערכו השבוע (שלישי) כבר מאחורינו ולאחר ספירת קולות המצביעים לכנסת ה-21, נכון להיום מפלגת הליכוד גברה על מפלגת כחול לבן במנדט אחד כאשר 36 מנדטים השיגה מפלגת השלטון הליכוד לעומת 35 מנדטים של מפלגת כחול-לבן. לגוש הימין יתרון משמעותי עם 65 מנדטים בבחירות לכנסת ה-21. לפי תוצאות ועדת הבחירות המרכזית שפורסמו הלילה, מפלגת הימין החדש לא עוברת את אחוז החסימה והגוש הימני לא יגדל.



המנצחת הגדולה בבבת ים היא מפלגת הליכוד שזכתה ב-39% מקולות הבוחרים בעיר. רשימת כחול-לבן קיבלה 21% ואחריה ישראל ביתנו עם 12%, ש"ס עם 6% וכולנו של כחלון עם 5.88% סוגרת את רשימת 5 הגדולים בעיר. כיצד נראתה חלוקת הקולות בשכונות העיר ולמי נתנו תושבי השכונות השונות את קולם?

רמת יוסף – רוב לליכוד, ש"ס מפתיעה באחת הקלפיות

בשכונת רמת יוסף אשר לה רוב של אזרחים מסורתיים ואף חרדים, התגלו תוצאות מעניינות בקלפיות השונות בבית הספר אורט מלטון בעיר כאשר מתוך 5 הקלפיות שהוצבו בבית הספר 3 פעמים ניצחו הליכוד באחוזים של בין 21% ל-25%, אך בקלפי מספר 154.3 ש"ס התייצבו במקום הראשון בטבלה עם נתון מפתיע של 30% כאשר מאחוריהם הליכוד והאיחוד הלאומי, כחול לבן? רק במקום הרביעי.  גם באולפנת צביה הנתונים כבר שיקפו את התחושה ברחוב הבת ימי כאשר כאן מתוך 4 קלפיות הליכוד ניצח באחוזים גבוהים של 36% עד 44% עם יתרון ברור על כחול לבן ובמקום השלישי נמצאת ישראל ביתנו ומיד אחריהם ש"ס. כולנו של כחלון רק במקום החמישי וזהות במקום השביעי.
בבית הספר אורט רמת יוסף, התוצאות היו צמודות יותר, אך שוב יתרון למפלגת הליכוד וכחול לבן במקום השני מזדנבת, אך בקלפי מספר 93 התוצאות בין הליכוד במקום הראשון לישראל ביתנו במקום השני היו צמודות ביותר בהפרש של 2% בלבד.

צפון מערב – קרב צמוד בין הליכוד לכחול – לבן

בקלפיות שבבית ספר גורדון התוצאות כבר יותר מעורבבות בניגוד לקלפיות השונות בעיר, הפתק של מחל נכנס כאן הרבה לקלפי עם אחוזים גבוהים של כמעט 40%, אך גם כחול לבן כבשו את הפסגה בקלפי 192 עם 32% על פני הליכוד שרק עם 27%, בנוסף גם כאן הייתה נוכחות גדולה של ישראל ביתנו שסיימו ברוב הקלפיות במקום השלישי ואף לעיתים במקום השני עם 25%, אך גם כולנו של כחלון הגיעה כאן להישגים מרשימים כאשר במספר קלפיות הגיעה למקום הרביעי עם 6% וגם כאן ש"ס לא ויתרו והגיעו להישגים נאים עם בין 6% ל-8% אחוזים כאשר זהות וגשר השתרכו מאחור.

בבית ספר ראשונים גם כאן היה יתרון ברור למפלגת הליכוד עם 42% מהתושבים שהצביעו מחל כאשר כחול לבן, ישראל ביתנו מאחור, אך נתון מפתיע כי מפלגת העבודה עלתה על המפה הפוליטית בבת ים שלמען האמת לא השקיעה כלל בעיר במערכת הבחירות הנוכחית וקיבלה בקלפי 105.4 מ-13 תושבים את קולם.

רמת הנשיא  – רוב לליכוד

לפי אורות התורה, בשני הקלפיות שהוצבו שם אחוז המצביעים היה גבוה ביותר מעל 60% קולות שמתוכן 40% בקלפי מספר 166 הלכו למפלגת הליכוד וכחול לבן מפגרים מאחוריהם בדומה לנתוני הבחירות בעיר בת ים ב-20% וישראל ביתנו מיד מאחוריהם עם 10.62% וכולנו של כחלון עם 6.47%, איפה המפלגות החרדיות? אחרי זהות וגשר שכ"א הביא 14 קולות.

בבית הספר תיכון רמות גם כאן לא הייתה הפתעה גדולה וב-4 הקלפיות שהוצבו בבית הספר מפלגת הליכוד גברה בקלות על כחול לבן עם שוב 40% מהקולות.

גם בבית ספר יגאל אלון היה רוב בקלפיות למפלגת הליכוד. אך כאן היה כבר קרב הרבה יותר צמוד בפער של 5% מהקולות בלבד שהפרידו בין הליכוד לכחול לבן. ישראל ביתנו הוצבה לה במקום השלישי עם 8.33% וכולנו של כחלון במקום הרביעי כאשר אחריהם ש"ס, האיחוד הלאומי, זהות וגשר התחלקו כ"א ב-11 קולות מהתושבים.

שיכון עמידר – רוב מוחלט לליכוד

בקלפיות שבמתנ"ס גאולים, מפלגת הליכוד זכתה כאן במקום הראשון עם נתון מדהים של 51% ובמקום השני מפלגת ש"ס עם 16% ואחריהן כחול לבן עם נתון מאכזב מאוד 8.47% ואחריהן כולנו, זהות וישראל ביתנו.

בדומה למתנ"ס גאולים, גם בבי"ס נחשונים ישנו רוב גדול למפלגת השלטון הליכוד על פני כחול לבן עם 40% לטובת מחל מול 20% של כחול לבן כאשר מיד אחריהם בקלפי 23.8 ישראל ביתנו עם 155 ומפלגת ש"ס רק במקום הרביעי בתיקו עם כולנו של כחלון 6.27%.

נסגור את הניתוח עם בית ספר עקיבא גם כן יש יתרון מאוד ברור לליכוד, אך בקלפי מספר 9 ש"ס תפסה את המקום השני אחרי מחל עם 24% והדיחה את כחול לבן למקום השלישי עם 9.94%. בקלפיות האחרות בבית הספר הפער של הליכוד נשמר מכחול לבן וישנם חילופי מקומות בין ישראל ביתנו לש"ס כאשר בקלפי מספר 8 ש"ס נמצאת במקום השלישי ובקלפי מספר 90 ישראל ביתנו תופסת את אותו המקום בדיוק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות